یک/

دوستت داشتم!

                       مثل گربه ای خیس ( در پاییز ) بخاری را!

 

که هیچ کس نباشد

                           دعوایش کند؛ رسوایش کند ....

 

و همان مقابلت ؛ آنقدر بخوابد

                                    تا گلوله های کاموایی ببیند

                                                                     و خوشحال شود

 

                                                                    و خوشحال شود!

 

دو/

درون من؛ پیرمردی هست که مرده!

و هرروز دنبال روزنامه ا ی می گردد

که برایش...

تسلیت نوشته اند

اسامی را می خواند و می خواند و عصبانی .....

از هزار سال زندگی ...

که این همه وابستگان را .... نمی شناسد!!!

 

 

سه/

فرود آمدم از مژگانت تا روی لب نخوردیم !

اشک اشک ...

بخور!

نمک ات حیف می شود ؛ عشقم!!!

 

 

چهار/

مردگان

چه می دانند دیگر

                     از اندیشه های عاشقانه مان ؛ درون خواب ...

لباس خوب می پوشند و لبخند می زنند...

 

عشقم!

            من ؛ گریه می کنم!

                           و دستهایت؛ دیگر واقعی نیست!

 

 

پنج:

میان وازه های کثیف؛ زباله!

میان واژه های نادان؛ ابله!

میان واژه های نامفهوم؛ بد!

میان واژه های سیاه؛ خلاف!

میان واژه های خراب؛ جانی!

میان واژه های سوخته؛ دوسرطلا!

میان واژه های غمگین؛ افسرده!

میان واژه های ستمگر؛ خائن!

                                         همه بودم!

                                                       وقتی فقط یک واژه حق طلبانه تحویلت دادم و رفتم:

                                

                                           جدائی!

 

 

شش/

مزار شش گوشه ات را یا حسین(ع) می دیدم

 

که رقیه(س) به اشک شست ولی جگر می خواست!

 

 

هفت:

آنقدر غمگین هستم که به خودم اجازه می دهم کمی هم طنز بنویسم....

من و کیف قهوه ای ام مدتهاست باهم حرف می زنیم ....

بد نیست شماهم گاهی در گفتگوی ما شرکت کنید؛ شاید بدتان نیامد!

 

 

من:

قهوه ای باز کارت ملی ام رو نمی دونم کجا گذاشتم!

قهوه ای ( کیف پولم):

جهنم!مگه میخوای باهاش پول جا به جا کنی؟ لازم شد ؛ پیدا میشه؛ یه هفته کارت شهناز جونم گم شده بود ؛ بعد خود بخود پیداشد!

من:

اه؛ پس اگه بخوام برم بانک چی؟ توی زبون درازو ببرم کافیه؟

قهوه ای:

نه عزیزم!بگرد و بگرد و بگرد!نهایت بگو: گشتم نیست!نگرد نیست!

من:

قهوه ای داری عصبی ام میکنی ها!می رم از نوین چرم کیف پول می خرم ها!

قهوه ای:

دومیلیونم خرج می کنی ها!برو بابا!واسه دوتا کارت بانکی و سه تا کارت هویتی ...

من:

ای وای پیداشد!گذاشته بودم پشت ات!

قهوه ای:

دوساعت؛ بیشعور تو غلط کرده بودی.....