یک/

بی دیدن تو

             می بینمت: درروشنائی ذهنم!

                                                    پیراهن آبی روشن

                                                     موی قهوه ای

     فرقی نکرد!

                  کوری؛ نابینائی برای من

                 اگر تو پیر شدی یا من ...

                                                هنوز جوان

                                                      جوان ی

 

دو/

 غرق می شوم

کنار همین کاناپه سبز روشن

درون مرگ...

سه سال می گذرد تورا ندیده ام

چه زود ...

فضا خروار خروار خاک دارد

از بس سنگین است و

من

حتی شیشه هارا پاک نمی کنم!

تو برنگرد

مثل من می شوی!

انگار پیری

انگار مرگ ؛ درونت جشن گرفته

اما اگر برگشتی

به خاطرمن ؛ پنجره هارا باز بگذار

و به صدای پرنده ها ؛ گوش کن!

شاید آخر من ...

باپایان تو ؛ تقاوت کرد

مثل قند

و

چای

کنارهم

قندو چای

نه مثل قند ...

یا مثل چای ...

 

 

سه/

رسوبی شیرین میان چشمهایم بود

شهر پیراهن تو که میانش می دویدم

                         یاس ؛ یاس ؛ یاس

                                             میان

                                                    مشکی؛ مشکی؛ مشکی

                                                                                        و بوی وانیل می داد

                          آن غروب که که کیک پخته بودی

دستهایت را گرفتم و قسم خوردم

تب دارم!

تب شدید !

              فردا که مدرسه نرفتم ؛ چقدر مهم بود ...

بین ساعتهای نه و سی تا ده و سی

روی نیمکت تراس خوابیدم

و با چشهای نیمه باز

                         نگاهت کردم

 نگاهت کردم

مادرم ...

تو پایان نداشتی ...

 

 

چهار/

می رسم انگار آخر من به پای عشق تو؛

عشق تو ؛ انگار دیوارست پر از عشق تو ؛

کم سوادم ؛ درتوانم نیست بنویسم از عشق

عشق تو بسیار پیچیده ست ؛ قسم برعشق تو

می نویسم واژه ای را درخصوص عشق و عشق

هرکسی آمد بگوید ؛ بیسوادی پای عشقت مرد؛ هر آن عشق تو

افتخاری بود تا اینجا رسیدن ؛ عشق تو؛

تا سوادم را کمی بالاتر از حدم نوشتم ؛ عشق تو

تا ببخشایی چه خوب است , بخشیدن زعشق

تا فقیری هم احساس بزرگی ها کند از عشق تو....

 

 

پنج/

روی هیچ بامی

مجسمه ای نیست

چون شهرت

همیشه پائین ؛ میان مردم است!!!

 

 

 

شش:

مزار شش گوشه ات را یاحسین(ع) دیده ام بارها

نور نو رکه از رقیه(س) و زهرا(س) و زینب (س) است

 

 

هفت:

بهاری دل انگیز!