یک:

مرگ در آمد و من خندیدم ...

گفتم مثل دندان عقل می کشمش ...مسئله ای نیست ...

دو:

سال به سال پیر تر می شوم و ...

دوری از جوانی ...

عاقبت مرا خواهد کشت !!!

سه:

پیر نیستی بابا جوونی به خدا...

نکش اخمت رو بالا ...یادم می ره چه شکلی بودی ...

که ...

عاشقت شدم!!!


چهار:

بوی بهار می آید و شاخه های دست تو پر از برگ است ...

کدام فرشته برگ های تو را برای خدا می برد...

تا به آرزو هایت برسی ...؟...

پنج:

رفتم از شهر قدیمی نگاه تو ...

یک چشم جوان دیگر می خواستم تا پیری ...

شش:

مزار شش گوشه ات مرا می خواست ...خوب می دانم ...

برای شادی و سرور تولد مهدی (ع)نواده ات ...


هفت:

دلم برت تنگ میشه ...رفتی ولی به نوع دوست داشتن من اصلا توجه نکردی ...خیلی حیف !

هشت:

ترامپ دولا شد و یواشکی صد دلار برداشت ...

شلوار نواش پاره شد و دوربین ها رفت سوی همسر او!!!

نه:

قابل توجه دوستداران پراید:

امشب پراید قرصاشو خورده و خوابیده ...

این پیامک جهت بیدارنشدن پراید صادرشده !!!

واهمیت دیگری ندارد ...

"ننه بیوک"


ده:

هیجان جوونا رو دوس دارم ...خیلی قشنگه خیلی ...امیدوارم احساسشون گلی از عشق بده و اونقدر عشق رشد کنه که جامعه مون یه گل زیبا تو دنیا بشه ...

یازده:

ایمان دارم به عشق مهدی (ع)...درون خود ...

مثل میلیون هموطن خویش ...این چنین ...

دوازده:

دوستون دارم ...