یک/

پوستم سوخت!

                  از سرمای یخچال مغز تو البته؛ یخ یخ

                                                            که باز نمی شود...

                                       درک می کنم : بطرز صحیحی درست اندیشیده ای

              میان قطب

                        باور می کنم که درستی اندیشه های توست!

                                   حتی اگر سطح تابش آفتاب هزار برابر شود

                                                                           درسوزش ؛ تا این حد نیست!!!

 

 

دو/

بالای شاحه های شکوفه دار درخت

بوی نادیده ی بهار

                از تنش آویزان

                                  چه زود می پوشد و می رود ....

گویی ؛ گناه کرده ایم به طاقت سرما و گرمی روزگار

که دست مهربان بهار

                                              رفتنی ست!

 

سه/

زشت

میان زیباتر ؛ کمی عقب

عقب تر؛ زشت تر

 جایی که درحد سلیقه ی تو نیست ؛ نشسته ام

حتی درحد خشم

از ناتوانی نوصیف من

خیلی خیلی زشت!

مرا خیالی نیست

تو مهم تری که دیگران باور می کنند

و شاید اصلا نمی کنند!

و فقط می خواهند تو شاد باشی

شاد یاش ؛ مهم باش ؛ زیبا باش ؛ مهم باش

عقب تر نشسته ام و تو برای من تاحددیگران

مهم نیستی

تلاشی نمی کنم

تغییری نخواهد بود!

 

 

چهار/

میان خواب هایم

           هراسان " مادرم" از چه روی آمده ای؟

دنیای من

        که دراشتراک با دنیای تو نیست

                                       بی خیال باش!

                                                         از دردهایم

                                                        از غم هایم

                                                                    برو!

گویی یک شب آسوده خوابیدن برای تو ؛ نیامده

که

لباس های خوبت را می پوشی و مرا در آغوش می گیری!

بخواب مادرم!

دنیای من

       دراشتراک با دنیای تو نیست!

                                            رنج نکش !

 

 

پنج/

پول چشم هایت را که دادم

بارضایت رفته ای

دیگر درخیال هایم

صورتت را می بینم

که رویش ؛ چشم هایت نیست!

بینی بزرگت و ابروهای پشمالویت

فقط 7000ام ثانیه می ایند!

یعنی من

عاشق تو بوده ام

منفی چشم هایت!منهای چشم هایت!

ثروتت را برده ای جای دیگر ...

جهنم!!!

 

 

شش/

مزار شش گوشه ات یا حسین (ع) چه دنیائی ست

میان آن رقیه(ع) زینب(ع) حیدر کرار(ع) می بینم ...