یک:
دریغ که زنگ تفریح عمر من بودی ...
میان غصه وغنم...عکس تو نشاطم بود...
دو:
فدات رفتم وروحم پیاده شد ازجسم ...
ای وای من ...توبه سرنوشت من خندیدی و تاکسی جسمم رفت!
سه:
کلا خدای مرا زد بدجور!
لازم نبود که تو دیگر مرا ترک کنی...

چهار:
توی قوطی سوختم وحق من لابد این بود!
چه کسی گفته که پروانه عاشق شمع است؟
پنج:
سریع از روی نقشه ی تو گذشتم چون باد...
من ندیدم که تو از ازث من چه خواهی ساخت ....
شش:
مزار شش گوشه ات دلم را گرم کرد وزمستان هایم ...
آنقدر که هیچ فصلی برای من چون بهار نیست ...

هفت:
روی دوشم نان خشک بود و می رفتم ...
وهزار گنجشک دنباله روی من ...
چقدر بوی کباب می آمد ...
.گنجشک ها با من مهربان .....مهربان بودند!!!
هشت:
روی سرم جای تونیست...ترومپ!
این تاج سلطنت برای مردم یواس خوب است!
نه:
مامان بنز:
پراید اصلا پانشی بیای !بذار بچه ها عشق و حالشونوبکنن ...من و پدرتم خوبیم ...ننه خاور و بابا بیوکم رفتن پیش تیبا خدارو شکر!
پراید:
مامان!بابا تلفن کرد میگه تو آدم شدی !راس میگه؟میگه تو خیلی خوشگلی؟دیگه اون زن یقور سابق نیستی!
مامان بنز:
ببین بابات داره قرص می خوره همین!
ناگهان بابا پژو:
پری جان!کیف منو بده!قرصامو بخورم!
مامان بنز:
پراید خداحافظ!
یک ساعت بعد :
بابا پژو:
عزیزم!من درحق تو خیلی بدی کردم!نه؟
مامان بنز:
نه!
بابا پزو:
اخه تو آدم بودی می فهمی !ولی هیچ .قت سوار من نشدی !روی پای خودت بودی!
مامان بنز:
دیگه جوونی مون گذشت..............

ده:
رهبرم ...
به ظلم زر پرستان خالی نمی شویم ...
ما از علی پریم ...چرا بیراهه....

یازده:
ومصنوعی را بیشتر دوست داریم !
حتی اگر بدانیم رنگ چشم یار که آبی ست ...
مشکی مشکی ست ...
...................................................................
وچیزهای مصنو عی کدامند:
چشم مصنوعی !قلب مصنوعی!سینه ی مصنوعی !نشمینگاه مصنوعی!خنده ی مصنوعی!سفره مصنوعی!وکلا دو چیز تو زندگی واقعیش بدرد می خوره:
دست شویی وکامپیوتر!
.........................................................
دوازده:
یادش به خیر دوران ما برای کنکور تست هوش می ذاشتن برای لیسانس ...
بعد پدرمن رفته بود کتاب تست هوش علوی برام خریده بود بعدا فهمیدم آی کیو دارم درحد 500 ...
الان یکی از تست های کلمات رو براتون می ذارم ببینین ما چی بودیم...
عدم تجانس
درهریک از سری کلمات زیر دوکلمه نا متجانس پیدا کنید
مثال:عقاب کبوتر سیمرغ باز (سینه سرخ و کبوتر ...بقیه شکاری هستند!)
21کوسه شیر دریائی شاه ماهی سفره ماهی نهنگ
22شمشیر تیر خنجر با طوم دارت
23تعفن ترس صدا حرارت عشق
24میکروسکپ تلفن میکروفن تلگراف تلسکوپ
25عجیب قریب فریب غریق شکیب

.................................................
این کتاب ولقعیه وای کاش بازم این تستا بود
نام کتاب :چقدر باهوش هستید؟
محمد داوری و شاهرخ انصاری چاپ دوم تابستان 68
چاپ کسری منام انگلیسی :
how intellignt are  you?
نوشته ویکتور سر بریاکوف
.....................................................
آها اینم برای صدمین بار بگم ...دلنوشته هامو با عکسای موردعلاقم می ذارم ...
دمتون گرم ...مثل من نباشید خوش حال و سلامت باشید!!!