یک:

بین چشمان شما ...یک ماه بود ...نمی دید خود ...

ماکه دل باخته بودیم به آن ماه ...

می خریدیم جان دیگر وقت هر مردن خود !!!

دو:

نوشته بودخدا تقدیر مرا برای با تو ماندن ...

دیر فهمیدی !!!چون عزیز مصر شدی !!!

سه:

دلم را برده بودی یک نفس آرامشم بخشی...

که رفتی ...

دلم گم شد و دیگر کجا آرامشی ؟با خاطرات تو ...


چهار:

صبر دریا ...صبردریا ...صبردریا ای نسیم!

زیر گوس من اگر آواز می خواندی ...منم یک شب طوفان می شدم ...

پنج:

بین هر سرفه بنازم ان نفس را که ...

تو ای سیگار درحلق من عاشق ...تکرار سیاه کردی!!!

شش:

مزار شش گوشه ات برای من جای نفس ندارد ...

من مرده ی تو هستم ...درخلوت زیارت ...


هفت:

ای جان من مرا فراموش کن برو ...

که مرگ من ...هنگام دیدار دلبرم ...

تورا نکشد از حسادتم !!!

هشت:

ترامپ زور بزن ببینم چطور؟

بدهی های یواس را صاف می کنی ؟

نه:

پراید:

ای مادر تحریم ها !دیگه واس ما ماکارونی نمی پزی؟

مامان بنز:

یعنی چی ؟حالا امروز قیمه خوردی بد بود ؟

ننه خاور:

وا!حالا خوبه تو تحریما ماکارونی رو خودمون تولید می کنیم !

بوگاتی:

نکنیم!نود الیت چینی کره ای فلانی ازاونم خوشمزه تره قربون یارانه ها اونقدرشوداریم !!!

مامان بنز:

به شما چه مربوط؟پس مونده های غذای رستوران های تهرون رو می خان بفرستن نیو یورک!!!

دایی رضوانی هیولا"خوردی بسیار مدرن تولیدی ایرانی ها در آمریکا":

منوببین!باورمیکنی؟!!!

باباپژو:

بابا اومدیم یه چرت تو این خونه بخابیم "همه خودروایم "!!!

مینی بوس:

واداداش!یعنی چی؟شاید تو مریضی همه ی مارو ماشین میبینی ؟

تیبا خانم عزیزبابا:

بابا من تازه از کانادا اومدم!انقدردادنزنین !!!

هیوندای شاسی بلند :

کدوم تحریم؟مردم ازایران رفتن تو آمریکا فست فودزدن بیکن میپزن بیا ببین!!!

بابا بیوک:

جم کنین !سود بانکی سالانه ام رو گرفتم می خام شام دعوتتون کنم ارکیده ی جاده چالوس 

"هورا"!!!

ده:

رهبرم...

یک ثانیه گذشت ان سال های دور ...

نه خاطرات بد ...که شادیم ...

چون سایه ی شما روی تاریخ ما به جاست ....


یازده:

دلم برای تو می سوزد ای عاشق قدیم ...

که خود از حسادت سوخته ای تا ...جاده ی من تاریک باشد !!!

دوازده:

با تشکر از زحمت کشان بلاگ دات آی آر و هم چنین سربازان جنگ نرم فضای مجازی ...خداقوت