یک:
دیگر نماز واجب تو ... قضا نمی شود ...
بیفتمت چنان به سجده ها که خلق ...آفرین ها گویند!
دو:
برده ی عبادت خود را نمی خواهی دگر؟
آزاد کن که دنیا پر خدا شده است !!!
سه:
چه لذت ها بود " درپای تو را بوسیدن"!...
قطع شد پای تو و " سجده " از یادم رفت!

چهار:
روزی هزار لعنت شیطان کنم که من ...
در برده گی عشق تو ... احساس بنده گی دارم!!!
پنج:
چنان به عشق تو من ... افتخار... می کنم ...
فرشته ها به حسادت " حساب " کم کردند!
شش:
مزار شش گوشه ات را به بوسه غرق کنم ...
بگذار بیایم اربعین و خود غرق کنم ...

هفت:
اندوهگینم از سال ها نبودنت ...
نه از سال ها سوختنم ...
ونه از سالها سوزانده شدنم...
نه کسی تورا دیده که مرا قضاوت کند و نه کسی می داند چقدر تورا دوست دارم ...
فقط می دانند عشقی هست ...
که قدرت خدا ...
خوت هم این را نمی دانی ...!!!

هشت:
ترومپ!
حوصله ات را نداریم برو!
بدقدم!کاش هپی فیت بودی!
نه:
مامان بنز:
پراید کیف پول منو بیار دم در!
پراید:
مامان کیف پولتو پیدا نمی کنم!
مامان بنز:
پسرم!اقلا سعی اترو بکن!بعد!
پراید:
بگو برا چی می خای؟
مامان بنز:
ای خدا!از دیجی استایل خرید کردم!
پراید:
می گردم ولی پیدا نمی کنم!
ننه خاور:
بیا بنزی جان کارتم!خریدت رو بکن!
پراید:
نده ننه خاور!ما خودروئیم!سرش کلاه میره!
ننه خاور:
لباس تیم بارسلونارو خریده لامبورگینی و پورشه از خودشون آویزون کنن!
پراید:
نمی خواد ! اینا یونتوسی ان!

ده:
رهبرم ...
برنگشته ایم و نگردیم از راه عشق علی(ع)...
از عشق آل علی (ع) جان گرفته راه علی(ع)...

یازده:
بعضیا یه جوری از تحصیل خودشون و فرزندانشون درخارج صحبت می کنن انگار اولین نفرن!که پاشونو از این مملکت گذاشتن بیرون!
ایندغدغه این عشق این شانس این بخت وازهمه بدتر این بدبختی !وقتی اززبون خودشون بشنویم!ازدوره ی قاجاریه نه صفویه مد بوده...
یه جائی برای کار توصف بودیم تحصیلکرده های داخل و خارج...بعدا فهمیدیم نصف بیشترشون مورد تائید وزارت علوم نیستن!...
وچه حیف!که می بالیم به هدرفت سرمایه ووقت!به غم دوری و غربت ...
بابا انقد وضعیت خودمونو وارونه نشون ندیم ...حرف نزنیم بهتر نیست؟
بعضیام فکر می کنن دنیا اونورش چه شکلیه؟که بعضیا دارن بهشت توصیفش می کنن ...
می رن و برمی گردن و یه عمر صداشونم در نمی آرن ...
هیهات ...
دوازده:
مخلص همکارای مهربون و عزیزم هستم ...