یک/

آرام 

      درمیان اقیانوس عشق تو ،جزیره ام!

همین ،دوهفته پیش مراخریده ای 

                              باامکان ورود بالگرد!

چنان،خشنودم که باورم نیست...

عشق و بالگرد ،باهم،یکجا!

                      ای عشق، همه صفا ... ازتوست!

 

دو/

می روم 

         بدون جمله های خسته کننده 

بدون شعر

بدون نان و آب 

بدون بقچه!

بدون کیف!

            می روم

                 بدون آینه های خسته کننده

بدون پول

بدون کفش

بدون سیم!

بدون نقش!

           می روم 

                  بدون ابزارهای خسته کننده 

بدون حجم

بدون چرخ 

بدون میخ

          می روم 

بدون نقشه های راه، ازفضا 

بدون موتور

بدون بال

بدون سوخت

        می روم 

روحم چنان سبک بامن است 

که ۲۱ گرم 

ازجهان کسر می کنم !

می روم 

و شاید ستاره ها در تسخیر من 

چه خوب که : می روم!

 

سه/

برف شیرین است!

یک روز برفی عاشق شدم...

یک روز برفی مادرم خیلی خوب مرا شناخت!

برف و تعطیلی مدرسه...

برف روی بام ما

یک روز برفی سرما خوردم!

برف کی تمام می شود؟

یک روز برفی، شهرام ناظری گوش کردم!

آش دریک روز برفی...

قدیم،فیلم،جشنواره ،روزبرفی

برف دیگر نمی بارد!

اگر برف ببارد می برمتان برف بازی

برف آب شد!

یک روز برفی ،تولد من است!

اگربرف ببارد،می رویم شمال!

برف گرم است!

برف بازی خطر دارد!

درانتها: نه برف، نه یک روز برفی ....

شعر تنها مانده است!

 

چهار/

مرافروخته ای برادرم به پول کاغذ کادو!

نشد زلیخا ببینتت!

شاید که عشق برایتو زودتر ممکن می شد!

 

پنج/

می روم اگر لندن 

پاریس 

ونکوور 

مهاجرت نیست

گردش طولانی ست!

بمان که ،درخانه صفا بیشتر است!

 

شش/

مزار شش گوشه ات را یاحسین (ع) نابینایم

چنان که نور نگذارد که دیده ها دیده شوند ...