یک:

دلم برای تو تنگ است ...مطمئن باش که من می آیم ...

دنیای دگر ...هزینه ی مسکن مطرح نیست !!!...یکهو می رویم زیر یک سقف !!!

دو:

قدر تورا ندانستم و رفتی وتنهایم و تنهای ...

دربی کسی خود یاد تو مرا باد فنا داد...

سه:

دانای نبودم که تو را بشکنم و هزار تکه کنم ...

هم زیاد می شدی و هم هزار بار خود را درون تو می دیدم!!!

چهار :

بیگانه مرا شناخت که نادان هستم!!!

از بس که کنارتو ...نقش پروانه را بازی کردم !!!

پنج:

پانزده روز از عید گذشت و ما هنوز در غمیم ...

از بس که سال گذشته در حق ما جفا ها کرد ...

شش:

مزار شش گوشه ات روح خدایی داشت ...

آن قدر که به خدا نزدیک بودیم ...از تو دور می شدیم ...

هفت :

هادی (ع)....

اشک برای خاندان علی (ع)کم نبوده است ...

اما که خون دل شیعه خوردن ...کار آل علی (ع)بود ...


هشت:

ترامپ کیفش را گم کرد و همه در نیو نیورک فهمیدند...

خودش اعلا م نکرد چون یک دلار بیشتر نبود !!!

نه:

با بنز برگشتیم و دنیا فهمید ...

که با پراید رفته بودیم و خرج سفر شد فروختیمش!!!

ده:

خانواده محترم حسنی ...

درگذشت پدر بزرگوارتان را تسلیت عرض می کنم و امید است که این پدر دل سوخته که سه جوان شهید به ایران تقدیم کرده اند ...در جایگاه والای خود نزد خدای قرار گیرند .

امید است خدا به خانم ها و وابستگان ایشان صبر عنایت فرماید و تسلیت این جانب را بپذیرند ...

از خدای طول عمر بازماندگان را خواهانم ...

یازده:

مهدی(ع)...

به سرزمین من اعتبار توست که شکل می دهد ...

80 میلیون شیریم که به انتظار تو نشسته ایم ...

دوازده:

ممنون...

همین امشب از اصفهان برگشتیم ...صبح جایتان خالی کلیسای وانک بودیم ...

به قول شاعر :

در خانه ی ما رونق اگر نیست صفا هست ...

آن جا که صفا هست در آن نور خداهست ...