یک:

بردی سوی لبهایت دو انگشتت ...چرا؟

من دلیل آن موزون ترین حرکت نبودم ...هیچ؟

دو:

ریختی درخواب من موی خودت را روی دوش ...

من تمام خواب را دیدم ... طلا کوبی شده!

سه:

بوی بهار می دهد پاییز ...دیگر!

دوستت دارم میان خواب ...می ائی ...

ودرختان نمرده ...

درشکوفه ها غرقند!

چهار:

من توی چای تو ...قاشق قاشق عطرم ...

لاهیجان من ...

بدون شکر ...

همین طور شیرین است ...

دیماه ...

توی تراس بنشین و پتوی چارخانه را خفه کن!

و ...

یاد من باش!

پنج:

انتقام سخت من از تو ...کش رفتن سیب ات بود!

می خواستی " یک راست" زمین بیائی و من ... بهشتی ات کردم!!!

شش:

مزار شش گوشه ات را رقیه(س) جان و من هردو ...

چقدر بگردیم و بگوئیم ...: بابا ... حسین جان(ع)...

 

هفت:

برای شماهم پیش آمده که تا به حال احساس کرده باشید که طلسم شده اید ...انگار یکی آمده و بختتان را بسته و رفته ...انگار اسمتان توی یک گور با هزار دعا دفن شده و شما هیچ اقبالی ندارید ...درامتحان کنکور علیرغم سال ها تجربه نا موفق ...عمل می کنید ... زیبائید وهیچ خواستگاری ندارید وای دل غافل !درمحل کارهم پیشرفت نمی کنید ...

...

نامه ای به تو عزیز!

عزیزم متاسفم که 6 بار کنکور دادم و قبول نشدم!چون تو فقط شب ها درخواب مرا با پیرهن پزشکی تصور می کردی و هرگاه مایوس می شدم که بلائی سرخودم بیاورم گفتی نه!حتما حکمتی دارد که مرا درپیرهن پزشکی می بینی...رفتیم پیش دعا نویس وایشان دعائی مرحمت فرمودند و نوشتند و گفتند این دعا را کنارت بگذار و شب امتحان راحت بخواب!ولی پدرشما که از قضیه مطلع شده بود به پدرم اس زد که : نه!نشد با تقلب نمی شود!...امسال بخت با من یار شد و من پزشکی یاسوج قبول شدم ودوان دوان به سمت منزل شما آمدم که دیدم دالامب و دیمبول می زنند و پیرزن همسایه شیرینی پخش می کرد ...گفتم چه خبر است گفتند پیر دختر همسایه بالاخره با یک دکتر متخصص ازدواج نموده ودارد می رود خانه بخت ...

آه ای عزیزم!

اللهی خوش بخت شوی که این سال ها منتظرم بودی و اللهی خوشبخت شوی که از من ای آی کیوی ضعیف!دکتر مملکت ساختی !چه بسا من همان سال اول کارمند شرکت بودم و با تو ازدواج می کردم و الان هردومان بدبخت بودیم!!!

ای یار ای یار ...بسیار سلام از مات بسیار خداحافظ!

...

نامه ای به تو عزیز!

توی کلوپ ما شایع شده که یک دعا نویس قهار آمده که می تواند شانس آمار وبلگ مرا سه برابر کند و نامش نیست جز ایلیای کبیر!"آدم یاد پترس کبیر پادشاه روسیه می افتد"!

بهر بی پول که نمی شود باید یک چیزی بهش داد تا بنده ی خدا رایگان کار نکرده باشد ...می گویند آماربهجت خانم جان را به 500 نفر درروز رسانده من که جوانترم و بهترم!انشالله به 10000برسم خوب است!می خواهم این بار آدرس بلاگم را درهمه جا پخش کنم تا خارجی ها بفهمند من کیم!!!(این نکته مهمی ست)وخودم دست به کار شوم وبرای دخترهای کلوپ شوهر پیدا کنم انشالله خیر باشد ولی کمی عذاب وجدان دارم چون زیاد اهل تقلب نیستم!!!!

تو ای یار سال هاست با من حرف نمی زنی!درتصادفی که باهم داشتیم تو از شدت هیجان لال شدی ...می خواهی برای زبان باز شدن تو هم دعا بگیرم یا نه می خواهی آمار من به 10000نفر برسد و تو از شدت هیجان خود به خودت دوباره زبان باز کنی ؟...خودت می دانی ...

من الله خیر!

" حتم دارم دوستان شما فکر می کنید که من این نامه هارا دزدیده ام...خیر ...لا...نو!من اینهارا داوطلبانه گرفته ام تا شما بدانید بعضی ها در بعضی امور چگونه اند..."

تو هم ای نازنین !

غتفلی که چه دعا ها که پشت سرت نمی خوانیم و بلد نیستیم و نبودیم که تورا از خدا بگیریم ...

اقبال دختران جوان بلند باداکه خدا خواهد فرستاد اگر بلد باشیم کی درخانه ی بخت را بگشائیم ....

layla

هشت:

ترومپ!

یادم آید روز دیرین ...گردش یک روز شیرین ...

توی جنگل های ایران ...راستی شما کی؟

نه:

مامان بنز:

پراید قرصای بابات خیلی مهم بود چرا نخریدی؟شب تا صب بیدار می مونه ...دیگه چوبای تختم می جووه!!!اعصاب نداره می فهمی؟

پراید:

مامان نیست!باورکن نیست!پسر عموی بوگاتی امشب داره می آد ایران گفتم بیاره!امشب می رم فرودگاه ازش می گیرم!

ننه خاور:

آخه بنزی چرا پسرمنو دیوانه جلوه می دی؟یه شب آدم قرص نخوره چوب تختخوابو می جووه؟اه!حالا فامیل بوگاتی چی فکر می کنن؟چقدر تو بی سیاستی؟

بوگاتی:

مادربزرگ همه می دونن بعضی داروها تو ایران نیست اشکالی نداره!

بابا بیوک:

عجب ضایعی هستی پژو!یه شب می اومدی با بچه های قدیم و پراید می رفتیم صفا!می شینی چوب می خوری بدبخت؟!

پراید:

والله همین رو بگو!

ده:

رهبرم ....

گوشه گوشه ی ایران ندای یاعلی(ع)...

بلند می شویم و جهان حیرت است و بس...

یازده:

بعضی ها بدون درنظر گرفتن درمان برخی بیمار یها به علت بالا بودن ویزیت برخی پزشکان یا دوره ی درمان " به خصوص پزشکان روان درمان گر"برای برخی بیماران خودو رفع آنی مشکل یا راحت تر دم دستی آن اقدام به خرید مواد مخدر می کنند و بیمارانی که متاسفانه گاه توان یا اختیار عمل از خود ندارند قربانی این نوع اعتیاد و درچالشی جدید قرار می گیرند ...متاسفانه خطر بیشتری در کمین این عده از افراد است و نظام پزشکی باید نگاهی جدید به این مقوله کند و حتی اگر لازم است هشدارهای لازم را بدهد ...تا این عده از مواد مخدر به جای داروی جایگزین استفاده نکنند و آسیب کمتری ببینند...

دوازده:

نشسته بودیم تو فضا یهو دیدم انوره دو بالزاک همسایه مون با بچه هاش دارن همینگوی همسایه دیگه مونو تا می تو نن می زنن!رفتیم جداشون کنیم میگی م بابا شما دونفر مودب چرا دیگه؟آقای انوره دو بالزاک میگن ما تو کانون زمان از آقای همینگوی جلوتریم اونوقت تو صف نون ایشون جلوتر از ما واستاده!!!

آخه چی بگم ما تو فضا دیگه نباید از این دست مسائل داشته باشیم ...صدای خنده فامیلو دارم می شنوم!!!

سیزده:

اگه تمام ستاره ها و اگه تمام سیارات رو با گازها و میعاناتشون خدا طوری قرار داده باشه که زمین با فرم و شکلش به وجود بیاد حتی با گازها و امور شیمیائیش ...دم اون شاعر گرم که میگه...

ابرو باد و مه و خورشید و فلک درکارند ...

تاتو نانی به کف آری و به غفلت نخوری...