یک:

پیروز میدان جنگ من و تو ... هیچ کس است ...

آن کس که برای من و تو ..." هیچ" نبود!

دو:

قرص اگر داشت ... می خوردیم و از عشق هم ...

صدهزاران متر آن ور تر ... نمی مردیم ...(نازنین!)

سه:

این کلاس های بی خود که می روی ...

برای پر کردن تنهائی هات ...

مرا دیوانه کرد ...

می نشینم توی خانه و تو ...

با هزار سئوال بی جواب ... بر می گردی ...!!!

 

چهار:

تفاوت فرهنگی بین ما ... زبانمان نبود؟

من فارسی می نوشتم و تو ... الگوریتم می خواندی؟!!!

پنج:

پول دیدن فیلم ات را دادم ... خوردند ...

بدبخت!

هنرپیشه ی من بودی ...پول مال تو بود!

شش:

مزار شش گوشه ات را می بوسم و بوی رقیه (س) را ...

می آورم به شهر خود " تهران"و فخر می فروشم...

 

 

هفت:

از نظر پزشکی " انگل" داشتن مر بوط می شود به محیط ناسالم!و چیزی نیست جز یک اتفاق بیولوژیک !که انتقال آن اتفاقا ممکن است از یک مستراح خوب " خیلی ببخشید wc" هم (منظور با همه امکانات ) اتفاق بیفتد!

دراین مقال کوتاه مثل همیشه به انگل هائی می پردازیم که تا حدودی به عشق!مر بوط می شده و می شوند ومی دانید که در اصطلاح عامیانه گلاب به رویتان به انگل " کرم به خصوص در پی پی " گفته می شود!

...

دههی شصت بود که عنقریب درتهران شاید 1000 شماره ی تلفن پیدا می شد که عده ای به حرفه ی قشنگ مزاحمت تلفنی مشغول شدند و به این طریق اولین عشق های رسانه های نیمه دی جی تال پی دا شد!یا!خانمان های عده ای به باد فنا رفت!

...

شب بیکار زنگ زده منزل شخصی از اقوام که ...ان دوتا شیر که سرکوچه ی باغ وحش اند " کوچه مهستی سابق نرسیده به پارک وی" کدام زن اند و کدام مرد؟!!!یا فرض بفرمائید نیمه شب تلفن کرده و دراوج شهرت: فریبرز عرب نیا گفته...فربرز عرب نیا هستم بفرمائید:!!!با من کاری نداری؟قربان خدا بروم شنیدیم همکار پدرمان که مجرد بوده در اداره کلی تلفن داشته که بیامن در میدان ونک ببینمت و بعد که رفته با آمبولانس خبرش را از بیمارستان شهدای تجریش گرفته اند چرا؟ چون دیده عمه دوستش با ه برابر سن آمده دیدار جهت خنده!خدائیش اصطلاح انگل یا کرم ریزی که گفتم یک اصطلاح بیولوژیک است و به اینجور جاها نمی خورد ... لعنتی ها نه تنها تمام نشدند بلکه پراکنده شدند و به دههی هفتاد هم رسیدند کم کم داشت تلفن های دیجی تال زیاد می شد و حالت آنا لوگ از بین می رفت ....

...

:خانم جون_اقاجون ...می تونم وقتتون رو بگیرم و معمولا این ها افراد میض از آشناهای خود ادم بودند که مثلا می خواستند آدم را امتحان کنند!!!انگار معلم اخلاقند!!!وحشتناک قضیه ...ضبط اولین صداها بود وقتی خدای نکرده شیطان گولت می زد و سوتی می دادی ...هیچ وقت یادم نمی رود که تهران شش شماره ای بود و البته مادرم که می خواست پیراهن های پدرم را بشوید باید یک دسته از شماره تلفن هائی بهش داده بودند را جدا جدا می گذاشت چون واقعا معلوم نبودکی به کی بود!!!

دراین دهه اصطلاح مزخرف معتاد انگل جامعه شکل گرفت که بعدها معتادین دست به دست شدند و با تلاش و پشتکار بسیار درنشان دادن بی آزاریشاننسبت به خیل عظیمی از همین " انگل ها" راه خودرا جدا نموده و به بیماری رسیدندطوری که هیچ کس نمی تواند اذعان کند " اعتیاد" داشتن انگل است!!!

...

بگذریم موبایل کرمکی هارا به طرز وحشتناکی زیاد کرد ...

درخیابان ...بیابان راحت نبودی و همین الان که الان است هنوز نمی دانی کی برایت دارد منظومه های سوزناک دردناک فحش و یا خیانتنامه و لو کیشن می فرستد ...صداضبط کردن شده کار نوزادان دو ماهه که تازه به خنده افتاده اند و الان نسیم نوه عمه ی دوستم رکورد جهان را شکسته و دارد توی یو تیوب دابسمش می گذارد فقط می خواهم اینجا بنگارم بدلیل از دیاد وسائل " کرم ای" بیائیم کسانی را که گول یا فریب یا حتی فریب عشقی اینهارا می خورند " کرمکی" معرفی کنیم تا بدانیم دسته بندی چه خبر است وگر نه دیگر که اینکارها عکس گرفتن ها و غیره عادی شده و کم کم همه ...

تو هم ای نازنین!

کرمی!ولی کرم توی سیب قلبم!

خوردی نوش جان!

از قدیم نگهش داشته بودم تا یک کرم با حال بخورد و همه می دانند که من یکی با افتخار جز انگل ها و کرمکی ها نبودم ... درست لنگه خودت!!!

خیلی ها هم نبودند ولی ...چه عرض کنم!!!

لیلی

 

هشت:

ترومپ!

یک تلفن می زدی و تمام می شد می رفت ...

بدبختی که تو هم اصلا کرمکی نیستی!!!

 

نه:

پراید:

مامان ...من تازه دارم دارم حس " ارشا اقدسی " رو می فهمم وقتی خودشو آتیش می زنه بعد می آن خاموشش می کنن ...می خوام بشم مریدش می خوام بشم وسیله ی نقلیه اش ...آآآآآآآآه!

مامان بنز:

چته؟چی شده؟آتیش گرفتی؟

پراید:

مامان امروز داغ کردم!مردم دیدن داره دوداز سرم بلند میشه هرکدوم با هروسیله ای که می تونستن اومدن سراغم ....

خانم مددی با پتو ...خانم مددی با سطل آب خانم مددی با کپسول آتش نشانی ...خانم مددی با شربت وای مامان چقد لذت بخشه که مردم درکت می کنن وقتی می سوزی !!!

بوگاتی:

بعد همه شونم خانم مددی ...ملت یعنی خانم مددی آره؟

پراید:

تو فامیلشون اینجوریه ...خانم مددی اول همونیه که می شناسی انقد دوسش دارن هرکاری که میکنه بقیه زنائی که فامیلشون مددی هست می آن ادامه اش می دن ...

بوگاتی:

اه...مافیاآن؟!

مامان بنز:

پاشو!خوبه رنگت سفید نیست!همین نوک مدادی سفارش ات دادیم ...اینطوریه ایه...پاشو ببینم!لوس!تاککسییییییییییی!!!

ده:

رهبرم ...

دیده گان ملت به اشک شوق شساه شد ...

خدای دیده گان ملت ایران نگه دارد ...

 

یازده:

دیگه انقد ملت پشت سر مرده حرف می زنن یا بعضیا رو به زور توی قبر می کنن که از پارسال تا حالا توی ایران ده تا یا بیشتر مرده زنده شدن!!!و ضمن اعلام زنده بودنشون از هرگونه مسئله سیاسی اقتصادی اجتماعی که بهشون زدن اعلام برائت و به عنوان روح پاک دارن به زندگیشون ادامه می دن ...

آقا این چه کاریه؟!!!می ریم عزاداری یارو خودش می آد حلوا می گیره!!!

دوازده:

آقا نشسته بودیم توفضا یهو قرار شد هنر پیشه های فیلم پیشتازان فضا بیان دیدار ...آقا یوری همسایه مون شلوارشو از استرس برعکس پوشیده بود حالا اینجا چه شلواری می پوشیم بماند!!!

شب دیدیم بچه های زمین منظور فامیل از زمین عکس برامون فرستادن همه مون واستادیم نفهمیدیم بعد بهجت خانم جون زیر عکس نوشتن ...شما ...آقایوری و فلانی ها یهوئی ...

ماچیکار کنیم تو چشم نباشیم هان؟!!!

خدایا ...انشالله ووو

سیزده:

من از بیگانگان هرگز ننالم ...ننالم ...ننالم ...

که با من هرچه کرد آن آشنا کرد!!!!

بله!