یک:

فرار از دست تقدیر تو چرا؟

که اگر خدای خواهد .... همه جا تقدیری!

دو:

انگار جهان را کشته باشد خوشحال ...

او فکر نمی کرد...علی(ع)...در " زمان" زنده باشد!

سه:

انقدر غم بعداز  سال ها ...

که انگار همین دیروز بود ... " وفات علی(ع) "...


بشنوید از محسن چاوشی

چهار:

چشم هایت مرا خورد و رفتم توی دلت ...

چسبیده ام به ریشه ی قلبت ... خیال جمع بمان!

پنج:

انکارم کن که من به تو نمی ارزم ...

آن قیمت بالای تو ... بهتر که نمی خرند!

شش:

مزار شش گوشه ات یا حسین(ع) غرق بوسه هاست ...

این شب ها بیشتر بوی علی می دهی ... حسین(ع) ...


هفت:

واگر معیار عشق شما باشید ما کجائیم ...اگر عشق به خدا درجه داشته باشد ماچند درجه می گیریم یا درجه چند از دنیا می رویم؟ اگر دنیا نمره ای باشد که به عدل و عدالت ورفع تبعیض می دهند اینکه عادل باشیم و ستم نکنیم نمره مان چند است؟

....

آه درچه زمانی بودید ... زمان پیامبر که جانم بفدایش اولین مردی بودید که قبول کردید خدای او صحت دارد ...آه درچه زمانی بودید.... در شعب ابی طالب کنار پیامبر ...اه درچه زمانی بودید ...درلیله المبیت دربستری که قرار بود قتلگاه پیامبر باشد ...

علی جان هیچ کس جای شما نیست ونتواند بود ...

زمان مکان را شکافته و از میان میلیاردها نفر شما ... فقط شما ... شمائید...

....

ویران کردن دنیا فقط بدست دیوانگان امکان دارد چه عاقلان هرروز نگاه می کنند که اطراف خود چه ساخته اند ...

رفتن علی از دنیا خیال باطل بود و هست و خواهد بود که جریانی ست چنان ساخته از دست عاقلان که دیوانگی دیوانگان ویرانش نتوان کرد ...

حتی شمشیر کثیف معاویه نتوانست که از دست دیوانه ای فرود آمد و جان گرفت و تنها همین .نه جانان نه روح نه آینده و نه ادامه که همیشه بودن چیز دیگری ست ...

...

تو هم ای نازنین!

نه ضعیفم و نه آنچنان قوی ...دردنیای مدرن امروز به گذشته تاکید ندارم که دنبال انسانیتم آن انسانیت که درمن شفا باشد که حیوان نباشم که اگرنانی برای خوردن دارم بتوانم تقسیم کنم و با دیگران لذت ببرم ...

هرچند دور اندیشی چنین تصوری را از من دور می کند ...لاکن می گردم مردمانی چنین را پیدا کنم ...

هنوز موقع برخاستن یاعلی و موقع خطر دیدن یا علی می گویم چون اعتقاد دارم و اعتقادم بمن درهجوم زندگی ماشینی امروز کمک می کند ...بهتر زندگی کنم ...

گفته ای مرا چنین می پسندی حتی اگر زنم مردانه می اندیشم وخدای جامه ی علوی به تن هرکس نمی کند ...که افتخار من است ...

" سلام و درود خدا به پیامبر(ص) و آل طاهرش(ع)..."

سیده لیلا



هشت:

ترومپ!

خوردن چند قرص بهتر از انفجار دنیاست ...

که بهرحال از دیوانگان هرچه بگوئی بر می آید !

نه:

مامان بنز:

کفشامونو گذاشته بودیم بیرون موقع برگشتن دیدیم همه رو بلند کردن دزدیدن!من موندم کجا میخان بفروشن!

بوگاتی:

وا مامان جون!اون کفش ایتالیائی تو نو پوشیده بودین که من آورده بودم؟ سه میلیون قیمت داشت!

ننه خاور:

جهنم!میگن کفش آدم رو ببرن بخت آدم باز میشه!انشالله که برای پراید کار پیدا بشه!

بابا پژو:

ننه جون چه ربطی داره؟یه ساله پراید داره تو صدا و سیما کار میکنه ما به کسی نگفتیم!تازه شم ما خودروئیم کفشمون کجا بود؟

پراید:

بابا من چن دفه گفتم محل کارمنو افشا نکن!اینا پرتوقع میشن!فردا همین ننه خاور با دوستایش میخان بیان اونجا حال منو بگیرن!

بابا بیوک:

مردم نوه دارن مام نوه داریم!


ده:

رهبرم ...

قدر می دانیم قدر تلاش شمارا ...

به قدر قدرت علی(ع) خدا با ماست ...



پدرمهربان

را از اینجا بشنوید

یازده:

نه انکار گران نه!

آنقدر که فکر می کنید گناهکار درگاه خدای نیستیم!اما که درهای رحمت خدا که این شب ها باز است باز هم رحمت و شفاعت می خواهیم که بخشیده شویم ...

مردم ما پاک و زلالند که دردنیا معروف به همدلی و همیاری اند که خدای اگر یک در از سر حکمت ببندد صد در از لطف و رحمت برویشان باز می کند ...دنیا دنیا نعمت می ریزد ...ما از قوی ترین نیروی جهان خدا بیشتر و بیشتر می خواهیم که از خدای بر می اید ...دعا می کنیم که دیگر اتفاق بزرگی نیفتد و مردمان درزحمت و مرارت نیفتند ...به حق بزرگترین عادل و مهربانترین خلیفه ی دنیا علی (ع)...