یک:

برق زد بلور چشم تو از بس سیاهیم...

که لشکر دستان تو ... مشخص کرد!

دو:

میان کیف تو صد نامه هست از لیلی !

یکی نمی دهی به من!که می دانیم ...مجنونم!

سه:

خریده ام عاقبت داستان " ربه کا" را!

از بس که پول هست!همه عاشق من اند!

چهار:

بوی تاکسی می دهی!

که تویش سیگار و عطر جیمز کوک باهم ...

قاطی شده...وباران ...

از این همه سیلاب باقی مانده باشی...

در یک کابین زرد رنگ چرخ دار!...

پنج:

نو رپنجره را شسته ام با پرده ی سیاه!

تا عکس تو توی دلم سپید بیفتد!...

شش:

مزار شش گوشه ات را چون نسیم یاد کنم!

بیایم و بروم ...جز خودت ندانی و من!

هفت:

وعزیزم امروز می خواهم از گول خوردن هایت و عکس العمل هایت تا حدی بگویم!که نخندیم که امکانش هست تا 90 سالگی انشالله....!!!

...

وهنگام معذرت خواهی مشخص می شود که تا چه حد فریب خورده ایم که یاالله از طرف مقابل درعشق و زندگی که سر همین" گول خوردم" تا چه حد ضررو زیان عاطفی بخورد و هیهات(با فتحه) هیهات که بعضی وقت ها باعث می شود طرف مقابل عنان طرف مقابل را بعدش به دست بگیرد و بتازاند!استغفرالله!...

...

الف)ظاهر:

شاعر معروف حافظ می فرمایند:

خیال نقش تو در کارگاه دیده کشیدم                              به صورت تو نگاری ندیدم و نشنیدم

که این جاست که عطر و گلاب می زنیم تا خوش بو شویم ...

که چنین نگاری خیالات خوب داشته باشد که امروزه روز مگر چنین نقش و نگاری درکارگاه دیده ...دیده می شود؟!خیر!
" بطور کل خیالتان راحت!عطر گران هم نخرید!"
ب)امور مالی:
آه از امور مالی!شاعر معروف حافظ می فرمایند:
گرچه افتاد ززلفش گرهی درکارم                                هم چنان چشم گشاد از کرمش می دارم!
که این چشم گشاد و کرم !باهم مثل خربزه و عسل!گاه به جان هم می افتند و امروزه روز خیالتان راحت مگر چشم گشاد و کرمی پیدا می شود؟!خیر!بطور کل خیالتان راحت!با همان شلوار لوله تفنگی جین دهه ی 60 تان در خیابان ها پیاده روی کنید!
ج) اخلاق حسنه:
شاعر معروف حافظ می فرمایند:
عاشق ورند م و می خواره به آواز بلند!                          وین همه منصب از آن حور پریوش دارم!
که اگر تو انقدر خوبی اشاره به مصرع اول که همان باید قسمت خدا!حور و پریوش ات باشد!که دنیا همان مثال معروف انگور خوب و دست شغال است!
که تو بخور اخلاق حسنه را که اللهی کوفتت بشود!که گول خورده ای؟!!!یا می خواهی گول مان بزنی؟!!!و هیهات(با فتحه)هیهات!که گاه کم پیدا می شود که به نوع آخر گول بخورند که دو مورد اول و دوم نمی گذارند و دنیا پراست از عجائب و غرائب !!!
....
درنهایت تو ای دوست بدان که ما در این سه مقال جای نمی گیریم!که شاعر معروف حافظ می فرمایند:
مرا عهدیست با جانان که تا جان در بدن دارم ...
که همین عهد یک طرفه!بدبخت مان هم بکند ایستاده ایم بگذار ظاهر گرایان و مال گرایان و اخلاق گرایان!دیوانه امان بپندارند ...خدای شاهد باشد بهتر است که:
من ترک شاهد و ساغر نمی ککنم...
یا در ادامه:
من باغ بهشت را با خاک کوی دوست برابر نمی کنم!
" برگردیم به حافظ معروف"
                                                  با تقدیم: لیلی!



هشت:
ترومپ!
از دل برود همان که از دیده برفت...
رفتی و رفتن تو ...!!!




نه:
پراید:
مامان!امروز منو درسی ثانیه دزدیدن!
مامان بنز:
بازتوهم گرفتت!باچی؟تو خودت یادت میره خودتو قفل کنی!شب تا صب بازی!!!
پراید:
با سنجاق سر تو!رفته بودم بانک با خانم مددی!اومد دید نیستم!اینور زنگ اونور زنگ!منو دزدیده بودن باچی؟ با سنجاق سر مامان خودم!مامان بنز!
مامان بنز:
این همه سنجاق سر تو دنیا پسرم!بیاو ثابت کن!
پراید:
من بدبخت برای اینکه شانس بیارم!سنجاق سر جنابعالی رو که لاک قرمز روش مالیده بودین چسبونده بودم کنارگوشه ی برف پاک کن!دزد محترم دیده من چرت می زنم اومده با همون سنجاق سر منو بازکرده برده!
بوگاتی:
زرشک!من باورکنم!چطور پیدا شدی؟
پراید:
با دوستای خانم مددی تو نیروی انتظامی!با هلی برد!
ننه خاور:
نه که انقد مهمی؟!....خو می بردنت!
مامان بنز:
ننه جون!اه......
بوگاتی: نگاه با حرص!



ده:
رهبرم ...
لشگر عشق شما درپی سیلاب نرفت؟!
صد زلزله و سیل پی افکن نیست....


یازده:
چه دردها که می کشیم و عجیب و غریب است و چه روزها که می بینیم که عجیب و غریب است ...گل و لای جهیزیه را با خود می برد ...خانه ها را پر می کند از اندوه و آب چه کسانی را که با خود نمی برد ...دل می خواهد با این همه غم ساختن که می سازیم ...
بزرگترین حسنی که دردها داشت این بود که فهمیدیم مردم بی تفاوتی نیستیم ...خوشا دست مادرانی که دیروز دیدم تنورهای نانشان براه بود و نان تازه برای هموطنان می پختند ...
خوشا دستان گرم هموطنانم که می دانم اگر فردای روزگار پیش آید که صدسال بعدهم بازهم و بازهم و بازهم ....
که فراموش نکنیم کمک آن هموطن در نیویورک هنگان سقوط دو برج که ستایش جهانی شد ...
همه جا همین هستیم ...بربارو کمک دست .....
دوازده:
ممنون ...فقط همین ...نه!فقط همین نه!خیلی ممنون دوستان