یک:

برده ای از من هرچه بود و نبود ...

قلبم صدا نداد که ... سارق تو کیستی!

دو:

روی برف اسم تورا نوشتم و آب شد!

می خواستم که نام تو ...نا آسمان رسد!

سه:

از رفتار خردمندانه ات متشکرم عزیز!

داری که می روی ...به فکر اینده منی !

چهار:

گذاشتم تمام عشق خودت را بکوبی به سرم!

عاشق منت عشقم!عشق تو روی سرم!


پنج:

بانوی عشق فاطمه جان (س) به شفاعت ...

امید دارم وزنده به عشق پاک شما ...

شش:

مزار شش گوشه ات را حسین(ع) به جان خودم ...

عشقی ست که از چشمان عاشقم پیداست ...


هفت:

وگاوهم چشم های قشنگی دارد !و خر هم چشم های قشنگی دارد !و آهو هم چشم های قشنگی دارد ...واین روزها دقت کنی می بینی سگ های زیبا کم نیستند و همین دیروز بود که درسینما دیدم یحیی یک قورباغه داشت و پس پریروز که عبدالحمید میان تمساح ها مرغ می ریخت!...خیلی ها هستند که عاشق اکواریوم اند و انواع ماهی برایشان زندگی ست و بسیارند که پرنده های خانگی و غیر خانگی دارند و...عشق می کنند ...

...

واین چه رازی ست که این ارتباط گاه میان دو نفر برقرار نمی شود !و این چه بدبختی ست که حرف طرف مقابل را گوش نمی دهیم وشب ها حاضریم کنار موجوداتی دیگری بخوابیم!

....

راستش را بخواهید دیگر نمی خواهم سرندی پیتی باشم و چشم هایم با چشم آهو و حیوان دیگری مقایسه شود!ودماغم خوکی باشد یا چهره ام گربه ای ویا ازهمه بدتر موهایم پرکلاغی!

...

عزیزم!واقعا نمی توانی آدم باشی !یا من امکان این را ندارم که خودم باشم ...

راستش را می گوئی؟!!!

" لعنتی مرده شور !مخصوصا سگ چشم هایم و چشم هایت را نمی خواهم"!!!

...


هشت:

ترومپ!

گشته ام درجهان و آخر کار ...

دلبری برگزیده ام که مپرس!

نه:

پراید:

مامان شنیدی خانم مددی جراحی کرده؟!

مامان بنز:

نه؟!اون بیچاره که دیگه جای سالم نداره؟ بازم؟

بابا پژو:

دروغ میگن!می خان شایعه درست کنن!من همین دیروز دیدمش داشت می رفت باشگاه!

پراید:

اووووووه نه که حالا مهمه!

مامان بنز:

مهم نیست؟ تا همین پارسال کسی خونواده مارو نمی شناخت!الان میرم بازار همه تو رو ازم می پرسن!

پراید:

خودمونمی گم ...خودشو می گم!

بوگاتی:

از روزی که قیمت ما میلیاردی شده و با ایشون رفت و آمد پیدا کردیم ...مردم حساس شدن!






ده:

رهبرم ...

عشق باعث شد که ما بجنگیم ...

بد خواهان می دانند ...قدرت ملت مارا ...

یازده:

چطور می تونی به بعضیا بفهمونی که دارن اشتباه می کنن!خیلی سخته!

یه وقتائی و یه جاهائی می میری تا جای خالیت فهم دیگران رو ببره بالا!

آدمائی که شهامت فهموندن اشکالات مارو دارن کم نیستن!آدمائی که مثل شمع محو می شن ...آدمائی که می خوان درست زندگی کنیم ...حتما توی زندگی هر کدوممون هستن ولی حیف!

مردن درد داره!و حس مرگ طرف مقابل هم!

دوازده:

والله میشینیم تو سینما معلوم نیست چی می خائیم ببینیم!ولی درد!

عکس های این پست مربوط میشه به فیلم شبی که ماه کامل شد ... یه خانمی می گفت من دختر به شهرستانی نمی دم!یکی می گفت جدا با دیدن فیلم شب ادراری گرفتم!و یکی دیگه ام می گفت سه شبه دارم عبدالمالک ریگی رو تو کابوسام می بینم!

حقیقت درد ناکه!ولی وقتی انقدر خوب توصیف میشه که می ری توش ...میفهمی بیخ گوشت چه خبراست و خودت راحت نشستی و داری قضاوتش می کنی ...نفس راحت می کشی ...

لهجه ی بازیگرا فوق العاده ست بازیشون ....فضاسازی فیلم ....وازهمه مهمتر یه عشقی هست اون وسط که اولش معلومه عاقبت خوبی نداره مثل لیلی و مجنون و اینها ....

دارم فکر میکنم اون آدمای واقعی چطور بودن ولی واقعا درد داشت درد!درد!

....

خیلی از فیلمای دیگه جشنواره جدا از مهم و کار امدی کارگرداناشون آدمو شگفت زده می کردن!حتما ضرورتی داشته که فیلم رو ساختن!قشنگ میفهمی که انقدر لوکیشن و طراحی براشون گرون تموم می شده که کل فیلمو تو اتوبوس دهه ی پنجاهی ساختن یا لباسارو از تئاترای لاله زار کش رفتن!

دیشب توی یه فیلمی حساب کردم ده میلیونم خرج نشده بود و البته که گرونی داره یقه ی سینمارو می گیره ... ولی خدائیش هرچی مردم پای یه هم چی فیلمائی نشستن و تا اخرش بلند نشدن واسه خاطر هنرپیشه هائی بود که نقش شون رو عالی بازی می کردن به عبارت صحیح تر فیلمهائی رو می بینیم که هنرپیشه محورن ولاغیر!

....

باید به بازیگرا تبریک گفت چون الکی ام شده امثال معلوم شد همه شون سیگار کشیدنو بلدن!ولی جدای از شوخی من فکر نمی کنم بازیگرای ایرانی به خصوص خانم ها که محدویت ظاهری هم دارن چیزی از هنر پیشه های مهم خارجی کم داشته باشن عالی ان عالی ...خسته نباشن و خدا قوت به همگی دست اندرکاران جشنواره...

....

واقعا آقای هوتن شکیبا چی فکر کرده؟!ما دیگه به یه اسم دیگه میشناسیمش!دیگه باورمون شد !حالا چه طوری می خواد هوتن شکیبا باشه؟!درمورد خانم شاکر دوستم هم شاید هیچ خانمی قبول نمی کرد این نقش رو بازی کنه و اگر هم قبول می کرد نمی تونست تا این حد خوب بازی کنه ... بنده خدا بعدش مریض نشد؟!

...

سیزده:

دنیا پرده ایست که از مقابل چشممان که بردارند ...

تازه می فهمیم پشت صحنه ...چه بازی ها !!!

...

چهارده:

یه مدتیه که خودم نیستم!دارم عوض میشم!