یک:
سوزاندیم با قدرت عشقی که نبود!...
درقلب و لبت جز سخن عشق تو با ... " او"!
دو:
کشف کردم که دو چشم تو پر از حرف ...
اما که لبت بسته تر از ... لب دریاست!...
سه:
من مرده بودم و تو پشت سرم حرف می زدی...
که مرد اما میراث لعنتیش ... عشق بود و هیچ!!!

چهار:
از کوره دررفتم و عرق سرد روی پیشانیم
می رقصید ...
ودست هایم می لرزید ...
می خواستم تورا میان دست های خود ...برای کشتن!
ولی گذاشتم بروی تا دیگران ...
دوباره به من بخندند ...!
پنج:
از کلاس مجنونی خویش دررفتم ...
چون بار ردگر...
لیلی دیگری از راه رسید و همکلاسی شد!...
شش:
مزار شش گوشه ات را یاحسین(ع)...خریده اند شیعیان ...
به اشک و شوق ولذت وصال ... بیا ببین ...

هفت:
واز روی من گذشتی با دوپا...
وقتی که توی قبر خودم درمثبت ترین حالتم ...
فقط منتظرت بودم و بس!
هشت:
ترومپ!
وای ستاده دنیا و منتظر نتیجه ی فوتبال است ...
توهم بهم بزن ... این آش صد آشپز را ...
نه:
مامان بنز:
پراید داری می ری ...زباله هاروهم ببر سر کوچه!
پراید:
مامان من تقریبا خودرو ملی ام ...!تو محل آبرو دارم!بده بوگاتی ببره که کلاسشم بالاست !...
بوگاتی:
من؟من باردارم!چطوری زباله این همه آدمو ببرم!؟
بابا پژو:
مگه من هرروز زباله ها رو نمی برم ...؟...چرا به اینا می گی؟...
بابا بیوک:
پس فردا مردیم!اینا با این وضع چطور می خان ادامه بدن؟
ننه خاور:
بیوک تو قاطی نشو ...حرفم نزن!
مامان بنز:
باباجان اصلا زباله نداریم!آدمم نیستیم!خل و چلم نیستیم!!!



ده:
رهبرم ...
گونه های سربازان این سرزمین سرخ است ...
نه اینکه از خجالت هم ... سیاه شویم....

یازده:
یک:
یادم می آد " اسکوبار بیچاره" بازیکن فوتبال کلمبیا یه گل به خودی زد....اون موقع هیچکی هیچ چی بهش نگفت ...اما همین که پاشو توی فرودگاه گذاشت ... یه نفر با اسلحه یه گلوله صاف و مشتی توی مخش خالی کرد ... همین!
این مسئله باعث شد تا دیگران روی این مسئله حساس شن ...ولی پریروز گزارشگر می گفت دربازی های جام جهانی این اتفاق بطور متوسط 5 بار می افته!یعنی تقریبا یک عمل تصادفی و شاید رایجه!
از اون طرف داشتم فک می کردم که میلیارد یورویی که دی شب داشتیم باهاش بازی می کردیم " منظور کل تیم اسپانیا" ست برای یه اروپائی که حقوقشون یورواه چقدر میشه !دیدم اندازه ی میلیارد خودمونه!یعنی یه خونه ی متوسط توی سعادت ابادشون!...
بعدگفتم چرا این مسئله رو کسی از اونور نمی بینه...که خیلی خوبه!!!
یعنی کلا ایران بهشت خرید و فروش میشه!برای یه اروپائی و آمریکائی که راحت می تونن توی ایران خرید و فروش کنن !خوب شایدم می کنن!شما می دونی؟ منم نمی دونم!
دو:
دانشمندان تونستن بااستفاده از لیزر های مخصوص درزمان سه دقیقه سفرکنن!
این یعنی اینکه اگه نسبیت اینشتن رو بهش اضافه کنیم سفر به زمان امکان پذیره!حالا حساب کنید تو خونه نشستید دلتون برا بابابزرگتون تنگ میشه کنترولو برمی دارین می رین جلو یه چیزی مثل تلویزیون وا می ستید بعد شاسی رو می زنید ناهارو بابابابزرگتونم می خورید!!!
اصلا دلتون می خاد تو واقعه ی مهم تاریخی ای مثل تاجگذاری شاه عباس حضورداشته باشید ...آآآآه فقط یه شاسی ...اگه یه هم چین دستگاهی بیادبیرون اکثر هموطنامون دوره ای رو انتخاب می کنن که دلار یه قرون بوده!!! اینو آمار می گه!نه بابا؟
بعضیام گفتن همین دوره یا دوره ای رو انتخاب می کنن که دلار داره مثل برق بالا می ره!!!
ها؟
ببخشید به من اشاره می کنن که زمانم داره تموم میشه !چی؟ به من چه؟این شما و اینم دستگاه
" جل الخالق"!!!

دوازده:
مخلصیم...
سیزده:
بالاترین دعا ...ومهموترین دعا ...تعجیل فرج است ...که مسلمانان بلکه بشردر نجات خواهند بود ...
" العبد"