یک:
فروختند خانه ی تورا و من هم راضیم ...
کنار قبر من ای یار ...جای شما نبود!!!...
دو:
درد دل کردم با حافظ و چه نیکویند اهل دل ...
قسم می خورد حتی آن شاخه نباتش هم نمی داند!!!
سه:
کیف روی دوشت ...سال ها پراز غم بود ...
نوشتم کتابی از تو وروی دوشت ...حالا پر از شادی ست ...

چهار:
کشتی به عشق " دیگران " و " دیگران" مردند!!!
ای نوح!توی کشتی خود " یک جفت دیگران" داری؟...
پنج:
درمیان ابرو های تو ...من ...زندگی کرده ام !
اخمم!.اگر که دیگران بگذارند من باز شوم!
شش:
مزار شش گوشه ات را با بغض بغل کردم ...
دریا اشک شدم ...به درد تو من ...!

هفت:
وپسر تنبل های کلاس همیشه از رنگ کردن می گویند و می گویند زرنگند و بااین کارها همه را رنگ کرده اند ولی این طور نیست و شاهد مثال می آورم:
زیر جامه ی خود را عادت ندارند دربیاورند چرا که فردا هم می خواهند بپوشند و از رویش یک پیراهن می پوشند و تمام می شود می رود پی کارش ...
و می گویند ما همین هستیم و آرایشگاه نمی روند و موهایشان در هوا پریشان است و یکنفر درغرب این طوری بوده و حالا این ها اینجا ادایش را در می آورند!
درکلاس دانشگاه پاهایشان را راحت روی پایشان می اندازند و بعد معلوم می شود آن یکی زیر جامه شان راهم عادت ندارند دربیاورند!
وفکر می کنم برای خوردن کت لت می روند خانه ی مادری که این جوری شده اند!
هیهات!
هشت:
ترومپ!
نگاه نکن که ماریزیم و بی دلار!!!
ما برایت عشق می فرستیم و دلار!!!انشالله!
نه:
مامان بنز:
آقای پژولطفا مگس را از خانه بیندازید بیرون!
پراید:
مادرجان!به خودتان زحمت ندهید ماکباب نمی خوریم!
بابا پژو:
ما دیگر باید همین طور حرف بزنیم؟مردیم که؟
ننه خاور:
واقعا عقلتون کمه!کتابارو ازش بخرید مگه چقدر میشه؟
بابا بیوک:
انگار یه چن وقتیه قرصاتونو نمی خورید؟پاشید پاشید بلژیکی شو براتون خریدم!زود باشین!

ده:
رهبرم ...
هزار سر داشتیم و داده ایم ...
حسین (ع) گویان و عاشق و کربلا دیده ...


یازده:
خیلی مخلصم ولی خیلی بدحالم!این زبون نمی آد که بگه ولی ...
یه جوک می گم که همه بخندیم:
تو حموم بودم ؛ که مامانم در زد گفت:محسن یگانه رو می شناسی؟
منم گفتم: آره عاشقشم ! چطور مگه؟
مامانم گفت : دختر همسایه بالایی اومده میگه : از فرزاد فرزین نخون! از محسن یگانه بخون!!!من دوس ندارم!!!
" جل الخالق"!

دوازده:
دریک فرا گرد ارتباطی از نظر توجه و عدم توجه یا ارادی بودن و غیر ارادی بودن آن فراگرد ؛از نظر فرستنده پیام و یا گیرنده پیام با موارد زیر مواجه خواهیم بود (1)فرستنده پیام به گونه ای ارادی پیام را برای گیرنده می فرستد که اونیز به گونه ای ارادی پیام را دریافت می کند ....

ترجمه خطبه 176:
مردم!از آن چه خداوند بیان کرده بهره بگیرید واز پند و اندرزهای خدا پند پذیریدو نصیحت های او را قبول کنید ؛ زیرا خداوند با دلیل های روشن راه عذر را به روی شما بسته و حجت را برشما تمام کرده است.واعمالی که دوست دارد بیان فرموده؛ و از آن چه کراهت دارد معرفی کرده تا از خوبی ها پیروی و از بدی ها دوری گزینید .همانا رسول خدا(ص)همواره فرمود:گردا گرد بهشت با دشواری ها و گردادگرد آتش جهنم با هوس ها و شهوت ها  گرفته است"..........