یک:
درد مندانه از تو خواستم که من را نکشی ...
کشتی بدون درد ...با یک بوسه!
دو:
آن پیرهن آبی تو ...قیچی قیچی ...!
لا به لای هر نخش ...صد هزاران عشق بود!!!
سه:
یوسف از خواب چاه بیرون نیامد است ...
من صدهزار شب است بیدارم ...با پیرهن پاره ی او !!!

چهار:
لذت می برم از سوختن و جمع شدن ...
فقط زبان مرا شمع می داند ...همین بس است ...
پنج:
عددپی ...عدد پی ...عددپی !" رسم کن شعاع عشق من ...
کجاست مرا نشناسند ..." بی کله ی ...گرد و غلتیده درعشق"!!!
شش:
مزار شش گوشه ات ترانه ی بیداری ست ...
بیدارم می شوم که بمیرم حتی و...زیر بار ظلم نباشم ...

هفت:
کت و شلوار صورتی چیست؟
کت و شلوار صورتی کت و شلواری ست که پسر تنبل های کلاس می پوشیدند و کیف سامسونیت اشان را برمی داشتند بعد سوار پراید شان می شدند و با موبایل جلوی دخترها پز می دادند ...
البته الن شما دیگر چنین صحنه هایی را نمی بینید ...چون دست روزگار همه را جمیعا اسپرت کرده است!!!
هشت:
ترومپ!
می رقصم و می خندم و شادم از این همه شاد...
تو کلا گریه ای ...که می خواهی بشر گریه باشد!
نه:
مامان بنز:
ای وای کاش یه روز استراحت می کردم!
پراید:
مامان مگه سرکار می ری؟
بوگاتی:
منظور مامان اینکه مثلا یه روز من ناهار بپزم !بعد چون من ویار دارم نمی تونم تو بپزی یا بخری!
مامان بنز:
آفرین!دقیقا همین طوره!هشتگ ظرف شستن!
پراید:
امروز ناهار مهمون من فلافل مامان جون!
ننه خاور:
قابلمه هارو آماده کردم ...می ری هانی...کوفته تبریزی ...آش چو...باقالی پلو و فسنجون می خری می ای !!!

ده:
رهبرم ...
ایران کلاس درس شد و ما آموختیم ...
آن درس سیاست که هنوز ...برای دیگران زود است!...

یازده:
در سیاست موضوعی به نام " حیا " وجود ندارد ...
واگر وجود داشته باشد از آن سوی قضیه ملت فکر می کنند ...فریب خورده اند!!!
ته ته ته اش را که نگاه می کنی می شود رودربایستی ...
درعالم ضوابط و اجتماعی کع اتفاقا و اتفاقا نباید باشد جلوه هایش می شود پارتی بازی و هزار فامیل...
اگر از همین امروز یاد بگیریم که " حیا" را بگذاریم کنار...
خیلی بد می شود!ولی از پس اش چیزی به نام حقیقت می آید بیرون!لا پوشانی و خیلی چیزهای دیگر...
درسیاست همه کارمند اند ! نه مادر!
.تا این واقعیت را قبول نکنیم می شویم مادری که از صب تا شب کارش لا پوشانی فرزندانش است ....
اگر می خواهیم از دنیای پست مدرن به دنیای پسا پست مدرن پا بگذاریم ...باید این واقعیت مهم را بپذیریم ...
" من الله توفیق"


باید از کل فضاهای مجازی که پل ارتباطی من و خوانندگان هستند از ایرانی و خارجی تشکر کنم ...
یه مدتی هم هست که به بچه های باگ دات ای ار خسته نباشی نگفتم ...خداقوت