یک:

کشتی مرا و از روی قبرنداشته ام ...گذشتی ...

پاگذاشتی روی زندگی من ...واز خنده های من گذشتی ...

دو:

زیر سایه ی من ...بوسه هایت با فرهاد بود ...

شیرین من!کاش قلبم میوه ای شیرین مثل تو نداشت ...

سه:

کلاس درس را ترک می کنم ...تا آزاد شوم ...

درس کجا؟تو کجا؟فهم مجنونی من از تو کجا؟




چهار:

ای خریدار اشک من!مروارید خریده ای؟

میان دست تو شوربختی یک زندگی ...پول می شود ...

پنج:

گم کرده ام نام تورا و باز می کنم دیوان حافظ را ...

ای وای تو شاخه نبات بودی ...با-3ی تاخیر ...حدود 1000سال من حافظم!

شش:

مزار شش گوشه ات کلام خدا را شنیده ام ...

تو زنده ای ....شهید حق گوی آل علی (ع)....




هفت:

وکیف سامسونیت چه بود؟

یک کیف مربع شکل زشت مشکی بود که پسر تنبل های کلاس جزوه هایشان را توش می گذاشتند و آدم فکر می کرد پول هایشان توش گذاشته اند و هرکه داشت ریش پرفسوری هم می گذاشت تا پروفسور و مهندس صدایش کنند!آخ که ما چقدر گول خوردیم !!!ودربعضی موارد قفلش باز می شد و زیر پیر هن هایشان می افتاد روی زمین!.....آخی!

هشت:

ترومپ!

یک متر برج شما می شود یک متر اللهیه ...

کم کم بعضی ها دارند عجیب مثل شما می شوند می فهمید!

نه:

مامان بنز:

آش پختم می بری برا خاله مگان؟

پراید:

نه!هنوز خاله مگان سر جریان عروسی من ناراحته!....

مامان بنز:

بیخود فک می کنی!الان تریلی 18 چرخ!شوهر کرده از تو بهتر!

بابا پژو:

اگه الان با تریلی ازدواج کرده بودی...مرتب می رفتی اروپا!

ننه خاور:

آره!مثل بابا بزرگ بیوکت می شدی!


ده:

رهبرم ...

کلاس عشق دفتر نمی خواهد ولی بعضی ها چرا دارند ...

ما بی دفتر نوشتیم تکلیف را ...انشالله قبولیم نه؟



یازده:

داشتم به یه مورد دیگه از تولیدات ملی فک می کردم که بسیار جالب بود ...موردی که در اکثر کشورها زیاد رعایت نمی شه و کم کم در ایران هم داره متاسفانه کم رنگ میشه : تولید جوراب و لباس زیر !تولید جوراب های خیلی خوب هم داریم و خودم همین دیروز از خیابان سی تیر از یه شرکت ایرانی ارزون هاشو خریدم ...هنوز روی جورابای ارزون قیمت مارک نایکی و بیژن می زنیم و خیلی ها هم خریدارشون هستن ...توی یکی از کشورهای همسایه من جورابم رو از دس دادم باور می کنید کلی گشتم تا پیدا کردم ...نمی خوام خیلی روی جنتلمن بودن هموطنانم نکته بذارم ولی ایرانی ها از موارد گفته شده زیر بسیار استفاده می کنن و این از فرهنگشونه وجالبه که به نظر من از موارد تولید داخلی خودمونه ...زنده باد همون جورابای یه بار مصرف ولی بازم هستن و دوسشون دارم ...دقت کنین متوجه میشین ....

"من الله توفیق"