" راستش رو بخواهید اومدم اینجا بنویسم موج خرابی اومد!شعرهارو امروز تو بلاگفا تو وبلاگ سروناز نوشتم ...و روزانه ها رو اینجا می نویسم":

شش:

مزار شش گوشه ات را با یاس های سپید یکجا ...

بهشت خریده است و من ...با تمام ثروتم ...کنارتو فقیرم یا حسین(ع)...

هفت:

ولقمه ی کت لت چیست؟

آن لقمه ای که مامان و خودمان درخانه می گرفتیم و بادوستان دخترمان درحیاط دانشکده می نشستیم و می خوردیم و پسر تنبل های کلاس که هنوز دندان هایشان را هم نشسته بودند دلشان می خواست و نمی توانستند و تند تندبرایمان خواستگار می فرستادند که یک وقت ازدواج نکنیم!ولی کی بود که با پسر تنبل های کلاس ازدواج کند که صبح ها دندان هایشان را که هیچ صورتشان راهم نمی شستند !!!وای وای وای وای وای!!!


هشت:
ترومپ!
بعدا خودکارهایت را نگه دارکه لازم می شود ...
مثل خودکار روزولت و لینکلن و کندی ...
نه:
مامان بنز:
دیدی چی شد ؟دلار صد تومن اومد پائین من 4000تا دارم تو هرکدومش حساب کنی کلی میشه!
پراید:
نگران نباش اگه جنگ بشه میشه 10 تومن جبران میشه!
بابا پژو:
پسره ی نادون!دیگه اصلا به چه دردمون می خوره اون موقع!
بابا بیوک:
تفنگ بابا بزرگمو آماده کردم ای فرانسوی ای آلمانی های بدجنس می کشمتون!
ننه خاور:
بوش لا بابا!دیسن جنگ دوم جهانی دی!!!

ده:
رهبرم ...فریب و سراب دیدن و پذیرفتن کارما نیست ...
ما حقیقت بینیم و کنار آل علی (ع) ایستاده ایم .....
..............................................................................

یازده:
یعنی فک نمی کنم که این حرف منو کسی رد کنه که یکی از مهم ترین و استراتژیک ترین کالاهای ایرانی که روزی میلیاردی خریداری میشه " سوسیسه"!!!
بعد از این که ثابت شده درسبد کالای خرید ایرانی خرید شام به صرف تر از پختن اون درخونه است . ...قهوه خونه ها سوسیس تخم مرغ و ساندویچی ایها هات داگ کراکف سوسیس پنیری و بندری به اضافه انواع پیتزا عرضه می کنن که قیمت تموم شده ی اقلام ذکر شده از 5000تومن تا ت250000ومن بسته به در آمد خانواده و جیب مشتری متغیره!طبق آمار خودم درهر محله ای اگه 50 تا رستوران این طوری باشه بازده فروش سوسیس از کل در آمد ترکیه درسال اونم برای یه شب بالاتره!و نتیجه اینکه سوسیس و پنیر رکورد خود رو درمحل اصلی خود حتی شکسته ما که نمی تونیم منکر تولید سوسیس و نونش و پنیرش و همه چی ش مثل پپرونی حتی در ایران بشیم ...
پس با یه نگاه ساده اطرافمون می تونیم اینو کاملا درک کنیم !!!
" جل الخالق"
" البته بگم که این نوشته کاملا احساسی و خودجوش بوده وربطی به امار و اینها و اینها و اینها ندارد"



آدرس من د ربلاگفا برای دیدن و خواندن اشعار امروز:sooosano.blogfa.com