یک:
ریختم درجامه ی قدح ...اشک خود ...
جای نگرفت ...باید لبای دریا بپوشانم دیگرش...
دو:
اگر به سوختن است ...من بسیار سوخته ام ...
تو هم بسوز!اگر سوختن من برای ذائقه ی تو ...شیرین است ...
سه:
درانتهای جاده می دانم می رسم به هیچ!
هیچ درچشمم نخواهد آمد ...
هیچ برای دنیائی که می ارزد به هیچ!...


چهار:
پلنگ من بودی و می دریدی چشم هارا ...
افتخار من این بود که روی غرور تو ..." پا " می گذاشتم!!!
پنج:
توی دلم سوختی و خاکستر شدی...
دوباره مادرم سرزده آمد!...
نباید اثری می ماند از تو ...یارمن!
شش:
مزار شش گوشه ات را بریده اند به قامتت ...
هیچ بلندائی نیست که مابرسیم به بلندای قامتت ...


هفت:
با چه نامی امام زمان(ع) سرباز شمائیم ...
مشهورتر از گمنامی خود ...نام نداریم ....
هشت:
ترومپ!
بوی بهشت دیگر از یو اس ات نمی آید؟
همه فهمیده اند مصنوعی با طبیعی ...فرق ها دارد ...
نه:
پراید :
دارم می رم دوبی مامان کاری نذاری؟
مامان بنز:
دارید می رید کنسرت داریوش؟
پراید:
مامان کی گفته؟من و بچه ها این چند روزو می ریم خونخ سر بزنیم!
مامان بنز:
اگه بدونم از 25 میلیون ننه خاور سو استفاده کردی خودم می کشمت!
ننه خاور:
خانم عزیز!اصلا خوششون!اصلا برید کنسرت شادمهر!
باباپژو با اخم:
ای بی کلاس !من تورو این طوری بزرگ کردم پراید؟صد دفه نگفتم باید بری کنسرت میشل ساردو!!!
بوگاتی:
بابا!من قراره تانک به دنیا بیارم!برم یه هم چی جاهائی ...!!!


ده:
رهبرم ...
تبریک به چنین دلاوران شجاعی ...
که با نام خود ...نبرد می کنند تا قهرمان شوند ...

یازده:
دیگر می دانم که مملکت داری سخت است ...رضایت گرفتن از ملت و نمره ی بیست سخت است ...
می دانم شب را صبح کردن و صبح را شب کردن ...برای خیلی ها نفس راحت نمی گذارد ...چراکه ...مسئول همین کارند ...
اتفاقات بیشماری مدام می افتند و هیچ کس نمی داند که چه کسانی مسئولند ...
سال تا سال می رود و می آید و یک شاخه گل از دست ما به دستشان نمی رسد که: ممنون....
و معیار قبولی کارهایشان هم نمی تواند این باشد ...
خدا قوت خداقوت و خداقوت که صبورانه تحمل می کنند ....
حرف بسیار است و به قولی گوش نامحرم نباشد جای پیغام سروش ....
اجرتان با امام زمان (ع)....
"یامهدی"(ع)....