یک:
در حضور شما همیشه بی زبانم و گویای من دو چشم ...
وقتی که می روید ...من همه زبان و دو چشمم پی شماست ...
دو:
چرااز دست دادن های من طولانی ست ؟
هیچ آغوشی انقدر گران تمام نشد ...به قیمت زمان!
سه:
بی توقعی ...بی چشم داشتی ...کشیدم بار عشق شمارا تا اینجا ...
چقدر چاق شدید؟ بماند!....به من دروغ می آید؟!



چهار:
وروی گل ها باز شد به گفتگوی صبحگاهی ...
وهیچ صدایی از گفتگ.یشان ضبط نشد .....آنقدر بلند می گفتند!
پنج:
اگر تولد علی (ع) ست ...که نام اول آل اوست ...
دنیا همیشه زنده است ....به بزرگی و اکبریش...
شش:
مزار شش گوشه ات دیگر برای من غم نگذاشت ...
رسیده ام به خانه و دیگر...ناراحت دنیا نیستم...



هفت:
سایه بالای سایه و کوه بالای کوه ...
وپله همان پله ی اول که من ایستاده بودم ...
بین من و طبیعت ...سال ها جنگ بود ...
پاهای من دیگر شرم گام برداشتن ...نداشت !
هشت:
ترومپ!
بزن بزن کرده ای و برده ای همه را ...
ای برنده هنوز تا آخر کار سالین نمانده؟!!!
نه:
پراید:
من دارم می رم دوبی !مامان با من می آئی؟
مامان بنز:
وا! چرا انقد غمگینی !اتفاقی افتاده؟
پراید:
نه!یکی از دوستام مرده!
مامان بنز:
چی؟این اولین باره که می شنوم یه پراید می میره!
پراید:
نه مامان!پراید نبود که ...کمد بود!
مامان بنز:
پراید حالت خوبه؟تو با کمد دوس بودی؟خوب چی شد مرد؟
پراید:
بله!مدت ها بود با کمد ننه خاور درد و دل می کردم ...ننه خاو پریروز کمدو انداخته دور ...حالا هیچ کس و هیچ چیز تو دنیا نیست که برم پشتش حرفامو بزنم!


ده:
رهبرم ...
اگر که قلب فروختنی باشد ...می خریم ولی ...
درعادت ما نیست که قلب خود به بیگانگان بفروشیم ...

یازده:
سربازای مملکتمون الان یه گوشه از پادگانند و دارن حتما حتما یه کاری انجام می دن ...
خیلی از قدیمی ها مثل پدرمن قبل از سربازی حتی ازدواج هم کرده بودن ...
وای چقدر سخته یه جایی باشی برای یه عده .....اصلا یه طوری بعد از خانواده و عشقت هم دورباشی ...دلت یه طرف ...خانواده ات یه طرف ...خودت یه طرف ...

بیائیم برای سربازای کشورمون امروز غروب سر اذان که موقع اجابت دعا هاست ...تو هر پست و مفام و رده ای که هستن ...دعا کنیم ...
بخصوص اونایی که ازدواج کردن و دلشون پیش خانواده هاشونه ...

" یا علی اکبر (ع)"




دوازده: یادمه سال های دور از این تصاویر کارت پستال درست می کردن و برا هم می فرستادن ...
یه سالی ...همسایه روبرویی مون که فقط دو قدم با ما فاصله داشت 5 تا از این کارتا رو از طریق پست برامون فرستاده بود ...وقتی بدستمون رسید خیلی سور پرایز شدیم ...
یادش بخیر...