یک:
اندوه تورا قورت می دهم و عاشق غم بادم ...
تا هر کسی که مرا دوست دارد ...مراغم ندهد ...
دو:
یادت رفت که عاشق من شده بودی و مردی ...
تا آن جا که جهان بود ...دویدم ! روحت شاد!...
سه:
روی بام شاید دیگری کبوتری ننشیند ...
برای چه نانی که سهم ما بچه های کار است ...
خرد خرد می کنی برای ...
چهار:
بافتم شالی از موی خودم روی شانه هایم ...
درشهر گشتی و دیگر مثل من ..." شال گردن " نبود!!!


پنج:
نبوسمت چون می سوزم و ننویسمت چون می سوزم !
نخواهمت چون می سوزم و نبینمت چون می سوزم ...!
نبویمت چون می سوزم و نسازمت چون می سوزم !
می سوزم از خیال تواگر به هیچ کدام ...نسوزم!
شش:
مزار شش گوشه ات را سبز در خواب دیده ام ...
انگار رنگ بهشت باشد این سبز ...رنگ شیعه است ...
هفت:
و هزار کبوتر آزاد کردم و هزار ماهی آزاد کردم و هزار پروانه ساختم و هزار گل کاشتم ...
اندوه بار این بود که من می مردم و هیچ کدام زبان نداشتند ...
وخودم زبان نداشتم و خودم سواد نداشتم تا بگویم ...
"آزادی طبیعت است ...آن را دوست دارم "...
چون با تمام نقص هایم ...می فهمم!...


هشت:
ترومپ!
کاشف به عمل آمده است که ما می سوزیم ...
ولی از ته سوختن و ته دیگی نه!
نه:
مامان بنز:
وای پراید یه مدتیه احساس می کنم خانم مددی می خاد داستان زندگی مارو منتشر کنه!
پراید:
کی؟خانم مددی؟اون 8 ساله نتونسته حقشو از فضای مجازی بگیره!!!
اصلا معلوم نیس این زن چی می خاد؟
بوگاتی:
می گم مامان!تانک به دنیا اومد می گیم له اش کنه!!!
ده:
رهبرم ...
شکفته نمی شود بعضی غنچه های کشورم ...
ولی هستند گل هایی که دائم العمر در خدمتند ...



یازده:
تایپ بهتر است یا خط خود کاری؟
جیگر بهتر است یا کله پاچه؟
شمال بهتر است؟ یا همین بغل قزوین؟
پراید بهتر است یا پژو 206؟
ایرانسل بهتر است یا همراه اول؟
سامسونگ بهتر است یا ال جی؟
لیسانس بهتر است یا دکترا؟
شب کاری بهتر است یا روز کاری؟
میرزا قاسمی بهتر است یا گوشت پلو؟
بلاگ دات آی آر بهتر است یا پرشین بلاگ ؟
منطقه 1 بهتر است یا منطقه 22؟
زالو بهتر است یا جراحی مغز؟
نوید بهتر است یا شهاب؟
و
در نهایت: علم بهتر است یا ثروت؟
دوازده:
قربان تو یا مهدی موعود (ع) سلام ...
 سلام سلام سلام ...میلاد تو شاهنشاه است ...


کاریکاتورها انتخابی از سایت ایران کارتون است ایرانی و خارجی درهم!