یک:
درخانه ی عشق را بستند و لیلی و مجنون ...
به آواره گی ...یکی کنیز شد شد و دیگری بیابان گرد!!!
دو:
اکنون در کمین ام ...ای پرنده ی سپید خوش بختی ...
که هزار بام را رد کنی ...
و به بام خانه ی من که می رسی ...بنشینی!...
عشق کردن ها ...همین یک لحظه هاست!
سه:
چگونه دست هایت را نبوسم روزی میلیون بار عباس (ع) ...
که دست خود که دست توست ...فدای آن حسین (ع)کردم ...


چهار:
بینایی ام کم شد و ترسیدم و دیگر تو ...
رها باشی از چشمم ...در آزادی کبوتر شی ...
پنج:
وحسین(ع) درابتدا یک نام بود برای یک فرزند پسر ...
وبعدها یک نام بود برای یک مرد ...
وبعدترها ...یک جریان بود که در آن سری بریده شد برای آزادگی ...
و بع بعد ترها یک زیارت بود برای آزادگان ...
و بعد بعد بعد ترها ...واقعیتی به نام خون بود که از هیچ خاکی روی زمین پاک نمی شد ...
شش:
مزار شش گوشه ات را به جان خریده اند هزاران مرد و زن ...
که سال ها بعد مردم در زیارت خویش ...با تو آرام شوند ...


هفت:
و می گویند در قلهک تهران دکتری هست که روی زندگی پانکراس مردم اثر می گذارد و بعد آزمایشات فراوان برق می گذارد و قند مردم پائین می اید ...
و می گویند جدی ترین و نجیب ترین جراحان ایرانی به کشور ترکیه رفته و مدرک عمل دیابت را می گیرند و آن جای مورد نظر را با 8میلیون تومن جراحی می کنند وشما دیگر قندی نیستید ...
ولی می دانید درد من فقط قند نیست ...!!!
سال هاست 4 مرد بدون خانه و بدون هیچی درون ذهن من فریاد می زنند والبته ...غلط می کنند مراتهدید و حرف های زشت و بد بزنند ووادار به کارهای زشت دراجتماع کنند که ...جگرشان را در می آورم و قورت می دهم و این ها ....
من 8 سال است تحمل کرده ام ببینم این 4 مرد پررو چه می گویند!!!وچه نبردها که نکرده ایم ...وچه قرص ها که بین من و دکترم جهت افزایش قدرت ذهنی من رد و بدل نشد!!!
اعتراف می کنم که آن ها دردو نبرد سخت مرا به شکست کشانده اند وراهی بیمارستانم کرده اند و دست برنده در 24 ساعت از 8 سال گذشته 2 بار در دست آن ها بوده است ...
خنده داراست ولی واقعیت دارد و آن تحریک حسادت زنانه ام بود ...
آن جا که پای امیر وسط بود!!!
قند و چربی و کلسترول ...بی حالی ...هیچ و هیچ و هیچ ...حتی مردن واز مردن بازگشتن و دیالیز !و دپریت!و دو عمل سخت دیگر که گفتنی نیست!و همه همه وهمه دریک جمله خلاصه می شد :
حسادت زنانه که آن 4نفر که اللهی دستشان بشکند درذهن من ...کاشته بودند ..." امیر"!!!
من می دانم که آن ها نخواهند رفت و این نبرد سرکشانه تا لحظه ی مرگ من ادامه خواهد داشت ...
می جنگم و خیلی ها و خیلی ها این زندگی و این نبرد برایشان معنایی ندارد ...
این جنگ برای آن هایی مفهوم دارد که خونسردانه مثل من ساعت ها وقت دکترهای روانپزشک را می گیرند و می دانند تا لحظه ی مرگ باید ...قوی باشند ...!!!
هشت:
ترومپ!
ما بچه های خوب شدیم و داریم بهتر می شیم ...
تو قند عسل شو ...ببین دنیا چه می شود!!!
نه:
مامان بنز:
بوگاتی ...ایشاللا نوه ی سوم من کی به دنیا می آد؟
بوگاتی:
مامان جون 4 ماه دیگه!
مامان بنزوا!مگه چی می خای بدنیا بیاری عزیزم!خط تولید همه ی ما کلا خیلی باشه نه ماه بوده تو چی تو راهی داری؟
بوگاتی:
مامان جون! خواهش می کنم به کسی نگید واقعا گفتنش سخته!
مامان بنز:
یعنی عقب مونده س!این چطور حرف زدنیه!ته دل آدمو خالی می کنی !
بوگاتی:
مامان جون! " نفربر" " تانک" پراید قسمت 5 پایتخت رو دیده میگه پسرمون باید اینجوری باشه!
مامان بنز:
چی؟!نظامی؟!!!


ده:
رهبرم ...
نگاه کردم و دیدم ...هزار یار تو داری ...
منم به یک یار گره زدم خودم و ان امام زمان (ع) بود ...

یازده:
می گن مال یه طرف می ره ایمان یه طرف1
ولی بعضا مالشون یه طرف نرفته ایمانشون صد جا می ره !اصلا مالشونم سفت چسبیدنا !همین جور ایمانشون روی موتور هوندا ست ! کجاها که نمی ره!
جالبه که مال خودشون رو هم با مال ملت و عده ای دیگه قاطی می دونن و دراین حالت آخر ایمانشون جوری می ره که دیگه بر نمی گرده!
در مورد نوع چهارم باید بگم بعضی ا اصلا چیزی ندارن!یعنی هیچی!ولی چنان به مال و منال دیگران مشکوکن که نگو!یعنی در آمد برد پیت و ذاکر برگ و صاحب تلگرام که مثلا چن کوئیت بین داره و چن نفر دیگه تو همین مملکت خودمون رو حفظن ولی درنهایت هیچی ...ایمانم که دیگه اصلا هیچی!
شما می تونید این نوشته رو از 4 طرف بخونید و لذت ببرید!!!
دوازده:
این شبا تو هیئتا و مساجد برای آدمای مریضی مثل من دعا کنید ...دعا کنید و دعا کنید ...

سیزده:

سفره عقد روی سفره خون خون بهایی به سنت معمول
دختر از خانواده قاتل پسر از خانواده مقتول
دخنری با هزار رویا که پشت یک کینه نقطه چین میشه
میره مقتول حکم خون بس شه خونو با خون بشوری این میشه
امشب شب عروسیه خونه شاهد عقد لیلا مجنونه
خدانگهدار دنیا خدانگهدار مبارکت باد لیلا خدانگهدار
رو سرش نقل میریزه دیوونه دست خودش نیست آخه مجنونه
خدانگهدار دنیا خدانگهدار مبارکت باد لیلا خدانگهدار

دانلود آهنگ جدید گروه دارکوب (روزبه بمانی) بنام خون بس

اون سر کوچه جهاز میخرن این سر مجنونو رو دست میبرن
خدانگهدار دنیا خدانگهدار مبارکت باد لیلا خدانگهدار
با اینکه مجنون دلش آتیشه آرزوش خوشبختیه لیلیشه
خدانگهدار دنیا خدانگهدار مبارکت باد لیلا خدانگهدار
مجنون شب آخر دنیاشه حال مجنون چی میتونه باشه
خدانگهدار دنیا خدانگهدار مبارکت باد لیلا خدانگهدار
خدانگهدار دنیا خدانگهدار مبارکت باد لیلا خدانگهدار
تو حجله حجله بستن با چشم های خون بار
مرگ برادرامون دنیا خدانگهدار

......................................................

خیلی غمگینه ولی خیلی دوسش دارم