یک:
درتلاطم چشم سیاه تو ...
نه گرفتار که باید غرق می شد ...دل ما ...
شد ولی ...مویه کنان برگشتیم ...
درغم از دست رفتن همان دل من ...
دو:
سم بود نگاه تو ولی خورد دو چشمم ...
همه گویند که سم خوردن به ...
از زندگی بی تو بسر بردن من!
سه:
لای ابریشم موهایت چند رز به هم پیچده بود ...
هرچه بیشتر انگتان من فرو می رفت ...
بیشتر غرق موهای تو بود ...


چهار:
چرا نپرسیدی و دنبال من آمدی ...
دراطاعت به
سر بردن اضافی تو...بی شک نیست!...
پنج:
کت آبیت گشاد بود و دست های من کوتاه ...
غرق بودم میان آبی دستان تو ...جای تو ....خالی !!!
شش:
مزار شش گوشه ات بعد از زیارت نجف ...عشق دیگری ست ...
صد بوی بهشتی بعد از زیارت علی (ع)...به مشامم می رسد ...


هفت:
تق...دندانم شکست !و پرید ته حلقم ...
آقاچان تعارف می کنید و آدم می خورد و لا به لای دندان هایش می شکند ...چی؟تخمه ی ژاپنی!
انگار که داری چه می کنی؟
من نمی دانم دندان خود ژاپنی ها چرا سالم است؟نکند می خواسته اند ما با دندان های کج ومعوج باشیم !حسود بوده اند آیا؟نکند قضیه جاسوسی بوده؟حالا خانم پریوش می گویند که مزه اش به همین شکستن است و قلمبه رفتنش زیر دندان ها ...
همین پسته اصلا همین سفتی خودش هزار و یک مرض بدنبال دارد!
فردا باید بروم دکتروقضیه را بگویم و بعد زیر لب بگوید خانم چاقید باید خودتان را لاغر کنید !حالا تخمه ژاپنی هم می خورید؟فردا بیائید جهت لایپو ساکشن!من نمی دانم از همین حالا می گویم ...تخمه شکستن چه ربطی به چاقی دارد؟خدایا استرس دارم ...کمکم کن!
هشت:
ترومپ!
دستان دل نواز تو آیا ممکن است...
بشکنیم از بس که درکمک به خلق خدا پیش گامی!
نه:
پراید:
مامان چقد خوشگل شدی؟موهاتو های لایت کردی؟
مامان بنز:
پسرم من موهام بوره سفیدم شده ...حالا تو مادرتو خوشگل می بینی کار خداست!
بابا پژو:
هی بنزی!چه روزگاری داشتیم باهم مسابقه می دادیم ...تو شهرک غرب!تو موهات تاب می خورد!!!
بوگاتی:
بابا قدرت پژو اینقدرام نیست که با بنز مسابقه بده!
پراید:
بوگاتی نمیشه تو حرف نزنی؟ارتباط بین ننه بابای من به تو چه ربطی داره؟
مامان بنز:
پراید جان !ننه و بابا نه!مامان و بابا!تو آدم بشی پورشه و لامبورگینی ام شدن سه میلیارد!


ده:
رهبرم ...
کجای جهان دیگر یافت می شود ...
چون دلیر مردان ایرانی ...شیر مرد ...

یازده:
سیبیل در قدیم طوری بوده که می گویند به تارهایش قسم می خورده اند ...و از تصاویر منتشر شده زنان قاجاری پیداست که این حساسیت بسیار بوده!
بسیاری دنبال زیبائی صورت خود هستند و اگر ببیند سیبیل به چهره هاشان می آید می گذارند و اکنون جنبش سیبیل درکشورها مثل جنبش فمنیست ها در اروپا بسیار حساس است!
وخلاصه می شود پا به هر مقوله و مرز گذاشت الا به مرزسیبیل !غرض نگارنده از این بحث این است که سیبیل سلوک خودش را دارا بوده است و دارد و اگر فکر می کنیم دیگران را به داشتنش می خندانیم بهتر است آن را بزنیم !تا جمعیت نسوان مثل دوره ی قاجار عکس های معنا دار تاریخی از خود نگیرند ...
" کلا عکس ها تزئینی ست"