یک:
درانتهای غربی قلبم ...غروب کن ...
تو می توانی ای شمس ...که حتی کارماه رابه خیر ختم کنی ...
دو:
سر به زن به ملک قلبم ...ای ماه...
درتمام روزهای افتابی ...شب هایم ! تو را می گردد...
سه:
نابینایم و خط بریل ...
تمام شعرهایی ست که لمس می کنم ...
تو بگو ...
که لمس شعرهایت برای من ...غریبه نیست ...


چهار:
دردنیای وحشی موهای تو ...سر گردانم ...
از ترس ایستادن قلبم ...مدام می دوم...!
پنج:
تو بلد بودی ...تمام حرف های ناگفته ام ...
تا که لب باز می کردم ...هزار شعر بود روی لبت ...
شش:
مزار شش گوشه ات یا حسین(ع) غریبه نیست ...
ما میلیون نفر آشنای تواییم و داستان کربلا ...



هفت:
سرت را سبز می بینم ...ای دروغ گو ...
درخت ها که عریان نمی شوند ...وقت دیدار بهار !!!
هشت:
ترومپ!
اگر کلاه برداریم مطئن باش که تا به حال ...
هرچه کلاه بوده است "ما" از سرتو ...برداشته ایم !
نه:
پراید:
مامان!مامان !...چشماتو واکن!من ام!
بوگاتی:
آخه مرد!این چه کاری بود کردی ؟این بیچاره ها عمری ازشون گذشته !یهویی می آی یه چیزی می گی غش می کنن!
پراید:
مامان! شوخی کردم!چشماتو باز می کنی؟
بابا پژو:
بنزی!بنزی جان!من زنده ام فقط یه سر با پراید رفتم درمونگاه سرم بزنم!
مامان بنز با یک حالت عجیب:
پژو!تو آخر سر منو می کشی!بوگاتی جان!برو برا من یه لیوان آب بیار !
پراید:
مامان تو انقدر بابا رو دوس داری؟
مامان بنز:
پراید !من وقتی بابات آدم میشه می ترسم می فهمی؟ما چطور می تونیم سرم بزنیم؟
پراید:
عین ماه!



ده:
رهبرم ...
حمایت از ایران ازدوران آل علی (ع)...
رسم مردان بزرگ است ...وما ...می خواهیم ....



یازده:
خیلیا پای چوبه ی دار ...نزدیکترین محل به پایان زندگی ...عمردوباره پیدا می کنن...
یعنی ج.ری خدا اونارو می بخشه که ما از درکش عاجزیم ...
این اتفاق هرروز جلو چشممون می افته ...
اگر بخشندگی رو یاد بگیریم می تونیم خیلی گناهان بزرگ روهم ببخشیم ...
با بخشش درهای نعمت زمین و اسمون بروی ما باز میشه ...
این بخشش می تونه از کوچکترین نوعش تا بزرگترین نوعش که جون یه آدمه ...متفاوت باشه ...
تمرین کنیم !
دوازده: قربون مرامتون ...شما خیلی مهربون تر از منید ...
وقتی که حتی خودم نیستم و شما ...هستید ...