یک:
روبر گرفته ای " خورشید " همه محرمند جز من !
دردیانت خود ترسیده ای!از جزای خدای!" فقط من آدمم"!!!
دو:
کلید عشق اگر گم شود ...برای همه عاشقی !!!
چون خانه ی عشق ات باز نیست ..." خانه ی همه می خوابی"!!!
سه:
بهار با عشق می اید و دستش پر از بهانه است ...
که ببخشد ...
جای برادری ...زمستان خسیس بود!!!


چهار:
رفتن از کنار تو ...دردی ست که من ناتوانم ...
از بیان چنین دردی که ..." از لمس نکردن ها" می اید...
پنج:
همه رفته اند و من تنها دراین شهر ...
آهای گرگ ها !
حالا وقت خوردن است ...نمی آئید!!!
شش:
مزار شش گوشه ات ای حسین جان (ع) امروز پر بهار است ...
هرچند بهار روح تو ...هیچ گاه زمستان ندیده است ...


هفت:
ترومپ!
شادی دنیا اگر بدست تو باشد ...
از صبح تا شبش همه ی دنیا " لاس وگاس " است !!!
هشت:
در آغوش من ...دی شب یکسال مرد ...
تا فردای دیگرش چشم باز کند نوسال دیگری ...
نه:
بابا پژو:
خیل خوب!حالا که همه تون عیدیاتونو گرفتین بیائید منو ببوسید!!!
مامان بنز:
وای پژو!یادم اومد که لبامو پروتز کردم ...یه دوسه شبی صب کن!!!
پراید:
ااااااه!بابا!...الان دارم فک می کنم همون اول تورو بوسیدم!
بوگاتی:
بابا جون!ببخشید پا نمی شم!لامبورگینی . پ.رشه روپاهام خوابیدن!
ننه خاور:
پسرم نکنه انتظار داری من و بابات بیائیم ببوسیمت!
بابا پژو:
می دونم 50 تومن عیدی براتون کمه!ولی خیلی نامردین!پس عشق کو؟
همگی باهم:
آدمیت کو؟بابا!


ده:
رهبرم ...
سال جدید آمد و سال قدیم رفت ...
هزار سال دیگر هم ...ما پیرو ولایتیم ...


یازده:
اول سال جدید رو می خام پر کنم از تشکر ...
اول خداجونم متشکرم چون با یه بعد از اطرافیانم آشنا شدم که باور نمی کردم ...
بعد عشق و مهربانی
اول از همکاران درمنطقه 17 تشکر می کنم به خصوص معاونت متوسطه ...
ودوستانی که منو تحمل کردن . بعد می خام از خانواده ام تشکر کنم و بعد می خام از کسانی که دوباره منو به زندگی آوردن تشکر کنم از دکترهای سختکوش بیمارستان جم دکتر ارش جنابیان و ...اخانمی که منو جراحی کرد و ...
وو و
به خصوص حنانه خانم و در کنار همه ی اینها زن خوش قلب و مهربونی به نام مریم خانم و...
شما دوستانی که به من انگیزه دادید ...
تا بتونم علی رغم درون داغون پاغون به زندگی ادامه بدم

دوازده:
وفات امام بزرگوار مون امام هادی علیه السلام رو بهتون تبریک می گم ...
یکی از زیبا ترین و ساده ترین و مظلومترین نقاط زیارتی سامراست ولی پابرجاست و می مونه ....