یک:
شب عید آمد و تو هنوز درراهی ...
با بهار رقابت میکنی ...در نیامدنت ...
دو:
روی دست راستم جای فشار دست تو ...
کی کشم که بند خویش ...دست تو رو می شود ...
سه:
نان آزادی می خورم و نفس در آزادی ...
ای نفس در حبس بمان!...جای دیگر آزادی نیست !!!
چهار:
بسته ای ابروی خودرا با دوچشمم پای خود ...
پای ایروی تو ...من ...صد مرد هستم ...نازنین !


پنج:
همه رفته اند باغ ...ومن در میان شهر چه می کنم؟
از پنجره دارم مردان و زنان سیگاری که از کافه بیرون می ایند را می شمارم ...
وبعد شب ها ..بوی بهار نارنج را به خاطر می آورم ...
بی خیال ...عید هم می گذرد!!!
شش:
مزار شش گوشه ات مرا نجات داد ولی ...
آنجاکه رستگاری من بود ..." کربلا" ...نبوده ام ...صد حیف...
هفت:
آززار تو این بود که من را به ثمن بخس خریدی !
با این همه زندان تو ...
ارزانی من ...جبران نمی شود!..."عشقم"!!!


هشت:
ترومپ!
کله و پاچه خوردن فقط در فرهنگ ما نیست ...
گویا که غرب هم دست بالایی در این فرهنگ دارد!!!
نه:
پراید:
مامان !بیدارشو فولکس دررفته!
مامان بنز:
چیه ؟ کی دررفته؟پژو که همین الان اینجا بود؟
پراید:
مامان !"فولکس"ماشینی که خریده بودیم بفروشیم!
مامان بنز:
ببینم پراید تو داری آدم میشی یا بابات؟الان 50 ساله من درنرفتم !فولکس دربره!
به من گفت...داره می ره تا سرکوچه یه کیک و نوشابه بزنه!
پراید :
چی؟الان از صفر در می آد!
مامان بنز:
جهنم!اول صبی!


ده:
رهبرم ...
نه اینکه صدای فریادمان کوتاه است ...
تمام جهان می شناسد مان که زیر بار استعمار نرفته ایم ...


یازده:
چند روز پیش حال نامساعدی داشتم و تو گویی چند سال است شب عید این چنینم!
تا اینکه یک سررسید از جایی به دستم رسید ...." العبد"...
درابتدا نمی گویم العبد کیست ولی می نویسم که العبد یکی از مهمترین شخصیت های شیعه درجهان معاصر است ...
اشک از چشمهایم جاری شد که دنیا چقدر کوچک است ...خیلی خیلی ...
ایشان درجایی می فرمایند:
ما باید اهل محاسبه باشیم ...هرچند اهل توبه نباشیم و تدارک نکنیم ...
خود محاسبه مطلوب است ...اگر بدانیم فلان روز حسینی و فلان روز یزیدی هستیم بهتر از این است که اصلا ندانیم یزیدی هستیم یا حسینی ...
سرانجام ممکن است روزی به خود بیائیم و بخواهیم تدارک کنیم ...
" العبد"
آیت الله العظمی بهجت هستند ...
دوازده:
پیشاپیش عید تون مبارک .
روزهای خیلی خیلی خوبی پیش رو داشته باشید ...
به سلامتی تون درسال 97 اهمیت بدید ...
مطالعه کنید ...عاشقانه به دیگران نگاه کنید و کینه و تنفررو از وجود نازنین تون دور کنید ...
همه اینها باعث می شه پولم بدستتون بیاد ...
مطمئن باشید قلب پاک و دست پاک تو زندگی اهمیت داره ...
دوستون دارم ...
تا سال جدید خدا نگهدارتون
"یا علی"