یک:
دیدار تو میسر نشد ولی ...انتظار هست ...
که تو به یاد من که بیفتی ..." بگویی:"درانتظار است و من ...نیستم"!
دو:
بستی تمام درهای " ارتباطی " مرا!
گنجشک فرض کن ...که لابه لای پنجره ایستاده است ...
سه:
خمیده پشت چشم من !زیر بار اشک ...
نسوخت دل ضد سوز تو؟" جهنم" بهتر است!!!


چهار:
کنده ای کفش خودت را که بیائی داخل ...
چشم من کور اگر ..." اندام تو " قابل دیدن باشد!!!
پنج:





واضح بگویمت که ستاره شناس نبود!!!!
آن چشم تیز تو که درشب تهران ستاره جست!!!
شش:
مزار شش گوشه ات کنار دریاست ...دریا دریا ...
عشق که از ولادتت تا به حال ...هزار هزار عاشق غریق دارد ...یا حسین(ع)...


هفت:
بستی در امید و امیدم هنوز هست ...
آنقدر که در گرانی عشق و عشق ...رایگان!
هشت:
ترومپ!
دیگه نمی یوم ولایت!
خودوم داروم صداقت!..............نه تو!!!
نه:
مامان بنز:
پژو!پزو!بیا این میوه ها رو از دم در بیار تو آشپز خونه کمرم شکست!
پراید:
مامان بابا خونه نیست!
مامان بنز:
این وقت صبی کجا رفته؟
پراید:
رفته تا کیش برگرده!
مامان بنز:
چی؟دیگه مسافرتاشم بمن نمیگه؟صب کن بالخره که میاد جیگرشو در می آرم!
پراید:
مامان به خدا یه مشتری جورشد سفارش پیرن مردونه داد...400تا!بابام رفت تحویل بده!

مامان بنز:
اه چرا کاراتو خودت نمی کنی؟بیچاره شوهر من!لاقل می تونی که میوه هارو از دم در بیاری تو؟
پراید:
زنگ بزن اون پسره که همیشه میاد!من مشغولم!
مامان بنز:
یه " یامیلویی" بتو نشون بدم که بپوکی!!!


ده:
رهبرم ...
سرباز تو بودن ...کشته نمی خواهد و این می دانیم ...
سرباز تو بودن ...اعتقاد است به جاویدی خویش ...
یازده:
خدا کنه چرخ زندگی همه بچرخه و شاد باشن و تو این شب عیدی بازار خرید توپ توپ توپ باشه ...
از انتهار تهران ا زمراکز خرید عبدل آباد تا نیاوران ...
تو شهر ستانا و تو روستاها ...
پارسال عید قسمت شد کویر گردی تو روستاهای کویری مون زندگی یعنی زندگی واقعی جریان داره همه چی مدرن و تمیز ...
واقعا جای افتخار داره که ملت ایران همیشه تمیز و وشیک و مرتب به استقبال شب عید و سال نو میرن و ....
مبارکتون باشه همه چی ...

......................................................................................
یوزی جون دیگه مواظب خودت باش ...خب آفرین ...
ممنون از همه زحماتی که برا من تو این همه سال کشیدی...شب عیدت بخیر