یک:
سرما خورده بهار...شربت سینه نوشته اند ...
یک هفته دیر تر می آید ...زنده بمانید " ماهی های قرمز"!!!
دو:
فراموشت کردم و تو " گذاشتی بروم"!چرا؟
چون تحمل فراموشی مرا " به ثانیه هم" نداشتی !...
سه:
قلب ام می خندد و ذهنم کچل است!...
من چه خوش شانسم!...
" که با بدبختی " قلبم هنوز زنده است!!!


چهار:
میان شب موهای تو خورشید می بینم...
آه تابش ماه است روی سیاهی ..." طلا طلا"...
پنج:
چند بار روی قبر مرا پاک کرده ای ...
بغیر تو برای دیگران ...چه اهمیت دارد؟من که باشم ...
شش:
مزار شش گوشه ات و غیر تو یا حسین (ع) دیگر چه کسی مثل تو ...
که با خون تنش بنویسد سرنوشت را ...." یا مهدی (ع)"...



هفت:
کفش هایت بوی چرم تازه می دهد و
جوراب هایت تازه شسته اند ...
موهایت مرتب است و جیب هایت پر پول ...
حالا می خواهی حسودی نکنم؟
وقتی همین فردا قرارست " بعد کشتن زمستان " بهار خانم بیاید؟
هشت:
ترومپ!
عیبی ندارد اگر یک تومان شما شود فلانقدرمارا!
از آن طرف ببین! که از بس بزرگ شدی ...نداریم خریدار!!!
نه:
مامان بنز:
پژو از دخلت یه 250000تومن درآر من برا شب عید چند کیلو میوه بخرم ...
بابا پژو:
پولامو دادم یه ماشین فولکس خریدم!
مامان بنز:
اه!شب عیدی رفتی واسه من هووآوردی؟بکشمت؟
بابا پژو:
نه عزیزم!واسه کنیزی که نیوردم!آوردم بعد عید بفروشمش ...یه 100میلیون تومنی سود کنم!
مامان بنز:
یعنی ما ده تا دهن دار بشینیم تا خانم بفروش برسن ؟
بابا پژو:
عزیزم پول! می فهمی ؟ پول!
پراید :
مامان غصه نخور!قراره اکبند بمونه اصلنم حق راه رفتن نداره!کیلومترش باید صفربمونه!
مامان بنز:
آره! پس آدم حسابش نکنم!


ده:
رهبرم ...
درگیر عشق علی (ع) هستیم وولایت ...
مارا چکار به عشق های دگر؟...
وقتی کلا عاشق دو جهانیم ...


یازده:
قربون دستایی که بچه های یتیم رو فراموش نمی کنن...واین حال و خصلت و خوی ربطی به شب عید و غیر شب عید نداره ...
دوازده:
بوسه ربطی به هیچ ملیت ندارد ...
" جز حالتی به نام عشق"...