یک:
درد مند توام تا تو ای بهار ...درد مرا مداوا کنی ...
مرده ام ...
چون زمستان ...که بلد نیستم ...
" گرما " نگه دارم!!!
دو:
خیلی بداست اگر... تعارف نمی کنمت که بمانی " زمستان"!
وقت رفتنت که می رسد به فکر برف های نباریده ام !
سه:
شب است و نرمی موی تو لمس تاریکی ...
تبعیض است!...
چقدر اگر که موی تو ...همیشه سمت باد می رود!



چهار:
حیف! سوختم و قدر خود ندانستم !...
پروانه ها همیشه همین طور ...سوخته اند!
پنج:
یوسف!
اگر تو را بفروشند بار دیگرت نمی خرم!
تکرار تاریخ ...گران تمام می شود ...من زنم!
شش:
مزار شش گوشه ات مرا خراب کرد و خراب ...
بر می گردم ...از داستان عشقی کربلا ...یا حسین(ع)...


هفت:
مرگ دوید و تو دویدی و من دنبال تو ...
درنود سالگی پیر شدم !ازدویدن و نرسیدن ...مردم!
هشت:
ترومپ!
ای قاتل پیر حرفه ای یو اسی ...
کشتی ولی امروز خیلی ها انتقام گیرند می دانستی؟!
نه:
مامان بنز:
پژو!شب عیدی ماهی قرمز نمی خری ؟ من اعتقاد دارم !دوتا بخر بذار هرچی نحسی هست بره!
بوگاتی:
وا مامان جون!این خرافات چیه؟بیچاره حیوون زبون بسته رو می کشی که چی نحوست خودت بره؟!
پزو:
بوگاتی جان!بحث نکن!بجایی نمی رسی!الان من 50 ساله دارم بهش می گم!
مامان بنز:
پزو !من و30 ساله با تو ازدواج کردم می فهمی؟نمی خای نخر!تو از من بزرگتری اول تر از منم می میری!
پراید:
خدا نکنه!من یه حیوون خریدم جدید!به اسم ؟" سمندر"!بیارم تو خونه کل پشه هارم می خوره!
بوگاتی:
وووااااااااااییییییییی!



ده:
رهبرم ...
شکر که سال نود و شش می گذرد ...
صد شکر که ما سفره نشین آ ل علی (ع) هستیم ...


یازده:
یه روز سر یه مسئله سیاسی!دوستم که می دونست من علوم سیاسی خوندم و قصدش تحریک من بود گفت: عزیزم!تو نمی خای حرف بزنی ؟ نا سلامتی تو مدرک علوم سیاسی داری چرا؟
من که نمی خاستم اطلاعات دقیقم !!!...رو به رخ کسی بکشونم گفتم: عزیزم ! بعد مدتها مطالعه علم سیاست!فهمیدم تو خیلی جمعا باید دهنمو ببندم و گوش بدم!!!
" جواب خوبی دادم نه؟!!!"
شبتون بخیر !دوستون دارم ...