یک:
بند دلم به بند دل تو وصل نبود که هیچ !...
" فرسنگ ها دورتر از من"!
مرده بودم برای تاب گیسویت ...
دو:
ای سرمای سخت دست تو!...
بهار آمد ...
با من کمی مهربانتر باش و گرمتر!
سه:
نوید داده بودند که بهار می اید و ...من بی هیچ یار و یاوری ...
سبزه کاشتم!...تا آزمایشش کنم!" بهاررا"!


چهار:
خسته ام ...وروی دست هایم مورچه ها ...غلت می زنند ...
برای مردن دویده ام !
تا همه گریه کنند و ...مورچه ها ...جشن بگیرند ...
پنج:
سرخ شد گونه هایم !...و هیچ بوسه ای تبادل نشد ...
هنوز اسیرم...
که باید وقت آمدن تو ...
با زنجیر پایهایم را ببندند !!!
شش:
مزار شش گوشه ات را که می بوسیدم ...
حس می کردم گرمای وجودت را...انگار کسی می گفت: خدا نگهدارت...


هفت:
رنگ هفت رنگ چشم هایت ..." مشکی"!
" مویت مشکی"!" ابرویت مشکی" .....ای کاش بود!!!
هشت:
ترومپ!
ترکید دنیا و کسی جلودارش نیست ...
بگو نترکد!که به نفع دنیا نیست!...
نه:
مامان بنز:
بوگاتی!موهاتو هایلایت کردی عزیزم؟
بوگاتی:
اختیار داری مامان جون!موهای شما زیباست ...ترکیبی از سفید و مشکی و طلایی و قرمز و قهوه ای!
بابا پژو:
هان؟منو میگی ؟ بنزی ...صددفه نگفتم رنگ ایرانی برا من نخر!
مامان بنز:
دس شما درد نکنه بوگاتی جان!من کلا سه ماهه کلاه گیس می ذارم!
بابا پژواز آن طرفتر:
نه! موهای خودمه بوگاتی !
مامان بنز:
پزو!هر وقت گفتن " آدم" تو بیا جلو!


ده:
رهبرم ...
دستمان به بلندای نگاه بعضی ها نمی رسد ....
آن ها که نگاهشان به آسمان است و زمین ...
برایشان مفهوم نیست ...


یازده:
آدم گاهی اوقات تو بعضی صفحات تلگرامی فک میکنه ...یه بابایی دس بچه اشو گرفته و داره می گه:ببین پدرجان!این هارو ببین!دنیا رو خوردن!و ما نداریم!یا مثلا میگه:ببین پدرجان !دانشگاه رفتنشو ببین! خاک تو سرت!اونارو ببین ...خودتو تماشا کن!
آقاجان ! نمی خام ببینم!منو بردی مغازه هیچی که عایدم نمیشه هیچی ...تو سرمم می زنی؟!
با دیگران مقایسم می کنی که چی بشه؟
می خام تو دنیای خودم راحت باشم .............هووووووووووف!