یک:
دربست تا درخانه ی قلب شما ...گرفته ایم ...
هزار اشک و الله اکبر از دهانمان نمی افتد ...
دو:
اگر خرابم و بی تاب ...ای شما که زنده اید !...
چه می دانید حال خراب و بی تابی شما! ...
سه:
مهدی ( ع) در انتظار نسوختیم و نمی سوزیم ...مثل شمع!
ما ایستاده چون سدیم...پشت میلیون ها نفر...


چهار:
بوسیدمت ای شعر حافظ گفتار ...
مثل صورت شاخه نبات ...به ماه می مانی ...
پنج:
مرا فریب داد چشمت و بارها نگاه تو ...
تنها از سر کنجکاوی بود تا نثار عشق؟!!!
شش:
مزار شش گوشه ات یا حسین( ع) همین نزدیکی ست ...
من که با عشق می آیم و خندان دو قدم ...بیش تر نیست!



هفت:
وازدواج درخت و آب ...افتادگی بود! ...
یکی خمیده شد و دیگری ...گذاشت برود!...
هشت:
بیا که جان من از جان من جدا شد و بس!
تو کی می فهمی ! ؟مردن برای جان وطن ...مردن چیست؟
نه:
مامان بنز:
آهای پراید...فک نکن زورم بهت نمی رسه ...بذار دندوناشو خرد کنم!
پراید:
مامان!قربونت برم اصلا دندونام مال تو!ولی من نمی ذارم!
مامان بنز:
بذار اقلا یه دمپاییی چیزی طرفش پرت کنم ! دیگه از کشتنش منصرف شدم!
بابا پزو:
بنزی به خدا اتفاقی بود!اومدم در قابلمه رو باز کنم ببینم چی پختی!...این موی مصنوعی لا مصب افتاد تو قابلمه!!!


ده:رهبرم ...
ما نمی دانیم درکجا و چقدر مملکت عالیست ...
ما می دانیم که پشت آل علی (ع) نماز خواندن ...
خیر می کند عاقبت دنیا را ...
یازده:
اللهم اشف کل مریض...
" مخصوصا خودم"!
دوازده:
ممنون