یک:
درهای شادی بسته بود و غم دیوانه شد ...
هیهات از خراب کردن حال من!...
وقتی نمی توانی ..به شادی هام ...برسی...
دو:
مثل چشم های تو بی قرارم ...میان جمع ...!
وقتی منهای تو ...همه جمع اند و تو ...نیستی!
سه:
دستت طعم نارنج می داد ...
توهم ..." یکی بودی" که دستت را بریدی وقتی که من بی هوا ...
داشتم می آمدم ...


چهار:
روی کفش های تو ...به خاک حسودی کردم ...
دولاشدی که پاک کنی ...
دیدم با چه عشق کودکانه ای ...برای رفتن به قرار ...
تمیز شد!!!
پنج:
نفس نبود و بیمارستان جای میهمانی بود ...
وقتی نفس نیاید ...بیمارستان جای ملاقات می شود!!!
شش:
مزار شش گوشه ات اگر مرا بخواهد ...من می ایم ...
یا حسین(ع)...دعوتنامه ی تو ...از هر ویزایی معتبر تر است ...




هفت:
باور نمی کنم که بمیرم ...جز در آغوش تو ...
وقتی همیشه دم مرگ من ...از راه می رسی!
هشت:
ترومپ!
no body!هیچ کس است و هیچ کس بلد نیست!
کلا هیچ کس ها معلوم نیست ادمند یا غیر...!
نه:
مامان بنز:
پراید!من هوس کردم یه بار بیام خونتون!می ری خونتون که من یه بار بیام خونتون؟
پراید:
مامان این چه حرفیه؟خونه ی ما خونه ی خودتونه!ولی می بینی که " یامیلو " چه جوریه!ما که کارگر استخدام نکردیم!خودمون داریم کار می کنیم!
مامان بنز:
کی می رین دوبی؟
پراید:
سیزده بدر!
مامان بنز:
خوشتون باشه!


ده:
رهبرم ...
چون گرفتار موی آل عبائیم ...
هزاران سال ...
عاقبت مابه خیر خواهدشد...

یازده:
دوستون دارم و می دونم شماهم ...
تو خونه تکونی و کارای خونه موفق باشید ...



تولد ت مبارک " عشقم ...عجیجم ...ماهم روحم..."