" درابتدای این متن باید بگم که نمی خوام به نابینایان عزیز محترم توهین کنم ...کوری یعنی هیچی ندیدن ! و نابینایی یعنی یه جور دیگه دیدن! بعضیاشون از منم بیناترن"



یک:
دربست! ...قلب من تا انتهای راه! دراختیار تو !...
زرنگی! ...صد نفر همراه خود اورده ای ....سوار مجانی!
دو:
رنگ پیراهنت آبی ست و رنگ خودت آبی ...!
من مست بوی پیراهن آبیت! که بوی باران دارد!
سه:
قلابی بودیم! هم من!و هم تو! ..." لیلی و مجنون"!
خیلی زود مردم فهمیدند و ...داستانمان کردند!...



چهار:
سرت را به باد می دهی و موهای تو ...درباد!
می رقصند و من از حسودی تو ...زیر تیغ! ...موی می زنم!...
پنج:
چهار پنجره باز بود و یکی پشت سومی می خندید!
قرار بود سرنوشتی به سرنوشت هیچ کدام بند نباشد ...
با کلمات تن ششمی را کبود کردی ...
و برادرش با شلاق! مثل توفان پنجره ی اول را بست! ...
ماشالله...!!!


شش:
مزار شش گوشه ات بوی عشق می دهد ...
چراکه تو فرزند عشقی ...از علی (ع) و فاطمه (س) ....حسین (ع)...
هفت:
مرتکب اشتباه شدم و غرزدم که تو نیستی ...
آنقدر بعد آن به هست رسیدی که ارزو کرده ام نباشی...
هشت:
ترومپ!
" خط چشمان تو را کسی نداشت" !
این را کسانی گفته اند که به تو رای داده اند!...
نه:
بابا پژو:
بنزی جان! جوراب راه راهای منو می دی؟
بوگاتی:
بابا جان! مامان بنزی رفتن آلمان!
بابا پژو:
بابا! آخه یکی نبود جلوی این زنو بگیره؟
ننه خاور:
پژو! بنزی رو ولش کن! تو مگه لاستیک نداری؟جوراب می خای چیکار؟
بابا پژو:
ننه جان! بالا خره من مردم یانه؟بالاخره با یه چی راه می رم؟
ننه خاور:
بیا اللهی قربونت برم!برات سوپ بنزین پختم!که همیشه دوس داشتی!یه مثل قدیمی هس که میگه: زن میره ولی مادر همیشه می مونه!
بوگاتی: وا؟!!!!


ده:
رهبرم ...
اگر اعتقاد قرار است ...محصول یک روز ...باشد ...
بگذار کار کردن ما ...امروز را بشکافد ...
تا برسیم به اعتقادها ...
به عشق های ماندگار ...به فردا دوباره فردا ...دوباره شما ...


یازده:
کور بودی ...ولی چشم داشتی که چشم من نباشد!
هزار بار نوشتی " مست چشماتم" ای کور چشم ندیده!...
دوازده:
قبل از این که پرشین بلاگ بپوکه! آمارش پوکید چون همه رو نشون می داد که از آلمان می آن! البته صلاح مملکت خویش خسروان دانند! شایدم کل المان ای یکی دوروزه عاشق من شدن! ...
یام ای که bog.irم داره می پوکه ...
" حالا نگید هیچی نمی گی!!!!
دوازده:
وخرید عید: خریدن میلیون تومان آشغال است؟
خیر ما زرنگیم!فقط بازار را می گردیم و در نهایت!نمی خریم ! و گول می زنیم و پول هایمان را جمع می کنیم!