یک:
دل مرا دزدیده اند و دراین شهر " کسی " نیست!
ای بیگانگان خیانت پیشه ی غریب!...به دل هم " رحم" نمی کنید!
دو:
سرمن بالای دارو...باز نمی گویم " حقیقت" چیست!
نادان گذاشتن و رفتن یک جمع ! " بزرگترین " انتقام نیست؟!
سه:
از کف دست من صدها پرنده نان خورده اند و لیک ...
اظهار مهربانی و رو کردن دست ...نزد خدای روزی ده ...هیچ است هیچ!


چهار:
تو بااسید توی عکس ظاهر می شوی و من می خندم!
اسید پاش تو نیستم! فقط صورت ماهت را ظاهر می کنم!
پنج:
" لیلی " شدم ولی کسی به من مایل نیست!
صد حیف! که مجنونان این شهر!به عشق خدای مشغولند!
شش:
مزار شش گوشه ات مرا برد تاخیال ...
یکهو دیدم درکربلا بدون پای پوش ...می دوم و زار می زنم ...حسین(ع)...


 هفت:
همین جا! پشت پنجره ...مرغ دریایی هست...
. مردی می اید و برایشان اسکلت ماهی می آورد ...
من نمی دانم " روزی" چطور می اید ...
ولی میدانم درشهر تهران مرغ های دریایی چطور ماهی می خورند!!!
" براساس یک داستان واقعی"
هشت:
ترومپ!
جان من ادامه بده و معلوم نیست چرا؟
از لج تو دو کره دارند باهم رفاقت می کنند!!!
نه:
بابا پژو:
بوگاتی جان! من از صب دارم مامان بنز و می گردم نیس!شما نمی دونی کجا رفته؟
بوگاتی:
بابا دی شب که بچه هارو نگر نداشت!یه چیزایی می گفت ...داره می ره المان!
بابا پزو:
چی؟ بدون من؟
پراید: بابا! از وقت ازدواجتون تا حالا مامان بدون شما تاسر کوچه نرفته!حالا بیاد بره آلمان!
" ناگهان آیموی بابا پژو:"
سلام پژو چطوری؟
بابا پژو:
کجایی؟
مامان بنز:
لوکیشن کبری 11!پروژه سه ماهه است .دارم نقش میانسالگی خودمو بازی می کنم!
بابا پزو:
بنزی چرا نگفتی؟ترسیدی من دنبالت بیام؟
مامان بنز:
گفتم!جنابعالی نشنیدین!ببخشید پژو دارم می رم!
بابا پژو:
بوگاتی ! باتو کارداره! ازش بپرس دلمه بادمجونو چطور درس می کرد!
بوگاتی:
بابا ولکن! من الان آن لاینم!


ده:
رهبرم ...
بوی عید پیچیده و دعایمان کنید ...
که سفره هایمان را باهم شریک باشیم ...
" یا علی "


یازده:
خروس میان چشم تو بانگ می زد: صبح است !
و من با ماهی چشمم درگیر بودم: به من ...چه سود!

..........................................................
دوازده:
برم کنسرت یا نرم؟برم برج میلاد یا نرم؟برم پاساژهای شهرو بگردم یا نرم؟برم خرید عید یا نرم؟برم تهرانگردی یا نرم؟برم شمال یا نرم؟برم موزه یانرم؟برم همین بغل ترکیه یا نرم؟برم یه سرتا آمریکا یا نرم؟
ای بابا! دوقطبی یعنی همین!
سرمو می ذارم روی بالش . می خوابم جلو تلویزیونو با آجیل سریال های ایرانی میبینم! والسلام!



ممنونم از خواننده ها عکس ها یه جور انتخابه گاها ربطی ام به موضوع نداره !!!