یک:
 می توانستم رها شوم از فکر بیهوده ..." تو"!
نفع داشتی که من همیشه به فکر تو باشم..." میان جمع"!
دو:
خیال کن زمان قدیم است و " بانوان " درپشت پرده ها ...
درحال تخمه شکستن!..." به احوال مردها" می خندند!
سه:
دوست داشتمت ..." یوسفا" با همان پیرهن کهنه ات ...
جدید می پوشی و دیگر دغدغه ات " زلیخا" نیست ...


چهار:
پای بارانیم خیس است و باز برق می گیردم ...
که بیایم تو بخندی و از ته کفش سوراخ باشم !
پنج:
" و ابر" ...
روی مرگ من حساب نکن مثل تابستانم! ...
درزمستان هم با استین کوتاه تا بهار زیر بارانم!
شش:
مزار شش گوشه ات انگار ...دریاست !
همیشه قطره ام که هیچ نباشد ...پرم از موج عشق ها ...



هفت:
به صفر که می رسم ...یاد رقیب می افتم !
که با پوچ ترین حقه ی زمین! " صفر پول" جای مرا گرفت!
هشت:
ترومپ!
" کوچه تنگه بله ! عروس قشنگه بله"!
آه که هیچ ربطی به ارتباط ات تو ندارد!
نه:
مامان بنز:
پراید جان! اومدم خدا فظی!
پراید:
مامان! سرم شلوغه! بذار آخر شب!
مامان بنز:
آخه دارم می رم!
بابا پژو:
حالا کجا؟هنوز شام نداری؟
مامان بنز:
دارم می رم آلمان! پروازم 11 شبه ! باید فرودگاه باشم!
پراید:
مامان! من دارم بار می برم! به خدا وقت ندارم ! باباام همینطور...بذار بعدا صحبت می کنیم!
مامان بنز:
خداحافظ همگی ! فردا می فهمید!
ناگهان بوگاتی:
مامان! تورو خدا یه دقه لامبورگینی و پورشه رو نگر می داری؟
مامان بنز:
دخترم من پرواز دارم! می رم آلمان!
بوگاتی:
مامان به خدا برا شب عید الان تونستم وقت آرایشگاه بگیرم!
مامان بنز:
دخترم ! گوش کن! دارم می رم آلمان! فهمیدی؟


ده: رهبرم ...
کاش سوی چشم هایم کم نبود ...
آنقدر می دید که در افق های دور اینده ...
چه باید کرد ...




یازده:
کمر چشم مرا بشکن ای اشک گران سنگ...
که های و هوی کنم ولی به پای " نامرد" نیفتم!
دوازده:
فعلا وقتم کمه و دارم میون کارا می نویسم!
ولی واقعا ممنون از شما هستم ...
.........................................................
بین خودمون باشه امروز با وایتکس کار کردم ...
یه روز لیوا نارو انداخته بودم توی وایتکس رفتم پیش یکی از استید خوبم سرکار خانم دکتر خسروی ...ایشون هی به من نگاه کردن و بعد درنهایت گفتن:خانم مددی ! فکر نمی کنین امروز بوی عجیبی تو دانشکده هست؟یه چیزی مثل وایتکس؟!
من خندیدم و گفتم:
نه خانم دکتر! امروز من لیوانارو با وایتکس شستم بعد هرکاریم کردم بوش نرفت که نرفت !
......................................