یک:
می روم سوی دریا و کویر مرا فریاد می زند...
آی ای حسود!آمدیم و تشنه برگشتیم ...
دو:
انقدر به من نزدیکی ...مثل ستاره ها ...
روی بام خوابیده ام و تو ...از سقف چشمم اویزان!
سه:
گفتی" لیلی " برو تا من برگردم از سفر!
رفتم " پی سیاهترین نخود" ...محال بود تو برگردی !


چهار:
قند توی چشمم اب شد و نا بینایم !
کوری ناشی از قند! درمانش " ندیدن تو است"!
پنج:
سراغت را گرفتم از نامه های قدریمی بی آدرس!
سریع یک نشانی از تو پیدا شد:صبوری در خلال زندگی !
شش:
مزار شش گوشه ات مرا خراب داستان تو می کند ...
ای مرد بی ادعا حسین(ع) ...رقیه ات با ما چه می کند...
هفت:
برو و دیگر در اطراف قلب من ...پیدایت نشود!
آن مرد که پای عهد خود نایستد!لایق ایستگاه قلب من ...نیست!


هشت: ترومپ!
دنیا روی ذهن می گردد و تو هنوز دنبال قلبی!
مردم در ذهن خود به خدا پناه برده اند و محبوبیت تو " ول " است !
نه:
مامان بنز:
بوگاتی جان ! به نظرت خونه تکونب رو کی شرو کنیم ؟
بوگاتی:
وای مامان جون!این کارجدید که ما راه انداختیم دیگه وقتی برامون نمیذاره ...بگیم یکی بیاد؟
ننه خاور:
چقدر می دید که بیان تمیز کنن؟
مامان بنز:
برا همه چی ...شستن توالت ها و دستشویی 100 هزار تومن!
ننه خاور:
چی؟من از صب تا شب دارم اینجا کار می کنم برا 50 تومن ! بعد شما دو تا عروس نادون 100 تومن می دید بیان اینجارو تمیز کنن؟
مامان بنز:
آخه ننه جون! دوربرتون رو ببینین روزی فقط 10 تا کاغذ پفک و چیپس تو نو من جم می کنم!
ننه خاور:
یالا ...نفری 100 تومن پیاده شین خودم می کنم !
مامان بنز:
وا! ننه خاور ..کانادا رفتی چقدر اخلاقات عوض شده!



ده:
رهبرم ...
هرچه باشیم و بوده ایم ...سیاه بختی نیست ...
سفید بخت ی ماهم در ازادی و ماندن است ...
جاوید ایران ...


یازده:
سوزاندی پیکر مرا و مرا در پروانگی خویش ...
شرمنده کرده ای ...که خودم باید درعشق خود می شوختم ..." حسود"!
دوازده:
ایران چیپس نیست که خورده شود با ماست موسیر " به سبک غرب" !!!
ایران مثل قورمه سبزی ست که جا می افتد و با اصالت غذایی خود"...
" کاملا ایرانی "
در ذائقه ی مردان ایرانی جاودانه است!!!
........................................................................
با تشکر از خواننده های بولیویایی و اکوادوری و خوانندگان امریکای شمالی از هیوستون تا نیویورک و واشنگتن و نقاط دور و نزدیک آمریکای شمالی .
 از سرزمین های وایکینگها از اسکاندناوی و کشورهای خاور میانه از عربستان و عراق و فلسطین که واقعا برای عشق و علاقه شون یک صفه هم کمه ..." کویت و قطر و امارات "
زبانم قاصره از محبت شما ...
کم کاری من رو به بزرگواری خویش بپذیرید ....