یک:
دربان جهنم ...تو را راه نمی داد...
فریاد که : من دوست ندارم ! ... "حورای "خودم را !
دو:
از بهشت فرار! ...از جهنم فرار!...
به  ان خدای که تورا قسمت من داد و ...برده اند ...پناه!
سه:
" شب عید " " کیف و کفش ها " و " لبا س های مجلسی " برق می زنند ...
و همه چیز به طور " شگفت اوری " ارزان است!...
 " شیرینی ها " و " آجیل ها" و شکلات ها " بوی خوب می دهند ...
. " هیچ کس" قرار نیست ...د ر" بی پولی " بمیرد! ...
" پنجره ها " روشن ترند و " دیوارها" بوی تمیزی می دهند ...
. " راهروها " می رسند به بهار ...!
اما دریغ ! من مرده ام ! لابد مرده ام! که این دنیا "یک طرف "و تو ..."طرف دیگر" "زندگی" ....!



چهار:
یک روز مرگ تو فرا رسید و " اتفاقا " خودت باور نداشتی!!!
می رفتی توی قبر و می پریدی بیرون! و بعد با شخص موردنظر ! " قرار می ذاشتی "!!!
پنج:
زیر شانه ات ای تاک! چوب بغل است !
فردا که بار می دهی ! هزار مست خیال نکنند تو ...دونده ای!!!
شش:
مزار شش گوشه ات را در بوسه غرق می کنم ولبهایم...
درزیارت لبهای تو ...سالهاست تشنه اند ..یا حسین(ع)...


هفت:
برمی گردی و دیگر " لیلایی" نیست! ...
بزن به مجنونی خود!...
درد فراموشی نشانی ها! ...
هشت:
ترومپ!
دیگر گذشت دوره ی جنگ نرم و سرد!
اکنون اگر که " ما " بخواهیم ...جنابعالی سرکارید!
نه:
مامان بنز:
پراید جان! من و بابات داریم می ریم خرید زیر قابلمه ی غذا ته نگیره!
 پراید:
مامان ! ما کار داریم ...از این غذا چه می دونم دلمه بادمجونو اینا نمی خوریم! زیر شو کلا خاموش کن!
مامان بنز:
ننه خاورشما نگا کنید!
ننه خاور:
وا! ننه! یه دقه تا هانی راهه! من از اینجا تا آشپزخونه 5 دقه باید راه برم!
 مامان بنز:
یعنی چی؟یه دو دقه داریم می ریم سرکوچه عکس بندازیم ...
بابا بیوک باخنده: یادگاری؟
مامان بنز:
نه! پاسپورتی!
ننه خاور:
اوووووه! حالا تا تو بری خارج! بو گاتی جان! تلفن یا میلورو بذار رو خودکار بیا!
مامان بنز:
خانواده س داریم؟!!!!


ده:
رهبرم ...
زیبا ترین واژه ی جهان " همدردی" ست ...
 که ملت ایران ...
کنارهمند و رقیب هم که بگویند ش و عمل کنند ...



یازده:
جای تو قلب ماست یا مهدی (ع) ...
اگر که بکنند یا بسو زانند ...
جای تو ذهن ماست یا مهدی (ع) ...
که اگر بکنند یا بسوزانند ...
در زمان ...
جواب جریان عشق تورا چه می دهند ؟ یا مهدی (ع) ...

..................................................................
می خام یه چیزایی بنویسم اصلا حس تایپو نوشتنش نیس! معذرت می خام ازاونایی که اینجارو دوس دارن !
احساسم کمی ...غم دارد!
............................................
مخلص بچه های ملت ایران و شهدا بخصوص بچه های منطقه هفده...


باید از خوانندگان اروپائی این وبلاگ و همچنین از خوانندگان آمریکای جنوبی تشکر کنم ...
خوانندگان لندنی تا پرویی...مرسی.......
................................................................................
برگشتم اینو بگم که یه وق دلخوری بین نقاشای خوبمون پیش نیاد که من اسمشونو نمی ارم ...
این نقاشی ها متعلق به نقاشان وطنی خودمون هس فقط اسم یکی شونو خیلی دقت کردم که خانم رویا  حسینی هستن اگه مایلید که بیشتر بدونید از گوگل ایمیج سرچ کنید