یک:
درون کعبه ی دلم " خدای "به "حق " نشسته ای ...
که من خدای سراغ ندارم به " عشق وخاک نشینی "!
دو:
صرف می کنم فعل " شادبودن " را میان دست های خود ...
ولی چشم های من سواد ندارند!"همیشه گریه می خورند!"
سه:
ای نهاد تو ...خوشبختی دختران!
شب نیستی ای خورشید!
تا صبح نمی رقصیم!" شمس"!


چهار:
کوته بود شصت من!و نمی رسید به پای تو!
انگار انگشتری یاقوت باید تا کمر تو می رفت ...ومن همیشه درکنار!
پنج:
روزی خراب تو بودم و شهر می دانست و خودت" نه!"
حال خودت می دانی داستان من و ...من آباد و شهر بی خبر!
شش:
مزار شش گوشه ات نصیب من است و افتخار می کنم...
شیعه هستم و شما امام من و راه ها همه سوی کربلاست ...


هفت:
و می آیی و زنگ ایفون تصویر دار را می زنی و می بینمت!
و بعد نا امید می روی !!!
عشق می کنم به " نه " گفتن هایی که روانشناس محل ! یادم داد!!!
هشت:
ترومپ!
حالا آمدیم و من ترا بکشتم و تو مردی!
آخر برای کشتن تو چرا هیچ جا جایزه نمی دهند؟!!!
نه:
مامان بنز:
پراید جان !اون دامنه که 100تا تک تومنی می خای جایزه بدی رو می دی به من؟
پراید:
مامان!اون دامن بوگاتیه!فردا می پوشی بعد صدای بوگاتی در می آد!
مامان بنز:
خاک برسرمن!با این " یامیلویی " که تو داری!


ده:
رهبرم ...
سوی شما عشق می فرستم و با عشق ...
زنده ام .
مثل تمام ملت ایران ...کشورم ...


یازده:
چنان به چشم من افتاده ای از اول روز ...
که آفتاب نرفته است تا به حال به چشمم هرروز!

............................................................
دوازده:
دوقطبی بودن و چرایی ننوشتن دوشنبه ها یا آمار برود خلا ...درمر عشق شما!!!
.......
می خام بازم کتاب معرفی کنم راستش یک کم بی میل شدم!
نمی دونم شاید برم خودم رو از یه جائی پرت کنم!هفته گذشته آمار رتبه ام دو میلیون بودتو الکسا الان شده 15 میلیون!!!
آره بکنم؟
خیل خوب کتابای صادق هدایت رو بیارین! آها ! پریدم!
اوا چرا هیچیم نشد؟چی؟این چیاتو زندگی تاثیر نداره؟
اقا من دارم می نویسم ...ها؟نه! باور کنید داره ! من الاون مرده ام ؟نه!خوب پس اگه فردام ننوشتم دلیلش اینه که تا شب سرکارم!
دیگه شایعه ننویسدا واسه من که در جهان رتبه ام اینه!شایعه می نویسید؟به من نویسنده ی بی گناه رحم کنید؟!
" قهقهقهقهق"!
می دونید نوشتن یه جور عشقه ...عشق ورزیه و اگر خدا ودیعه ی این عشق رو تو دل کسی گذاشته ...یعنی بی مرگی ...
زنده باد اونایی که خرج دارن زحمت دارن ولی ...دمشون گرم ...معرفتم دارن !
......................................................................
برای خواننده های خودم از حوزه بالکان از بوسنی گرفته نا مجارستان یه تشکر می فرستم


تیتر بالا از ترانه های مهدی احمد وند
............................................................
مث اینکه یه هواپیمای مسافربری در منطقه ی یاسوج شقوط کرده ...
خیلی دلم گرفت و متاثر شدم ...
برای خانواهدهاشون آرزوی صبر و برا خودشون رحمت اللهی آرزو مندم