یک:

تقاضای من از اداره ی چشمت ...سمت و سوی خودم بود ...

هزار بهانه نوشتی ...یکی که چشم شما ...فرمان نداشت!!!

دو:

دست هایت را روی شانه هام ...

هزار بار گفته ام ...یاس است و شانه های ترک خوذده ی دیوار ...

سه:

قلم شود انگشت من !اگر دروغ بگویم...

که انگشتر نگین سیاهت ...به دست سپید تو می آید!


چهار:

پول زیاد تورا وادار می کرد که سود ببری ...

از خریدن عشق واهمه می کردی !

چون یکبار درحالیکه هزار میلیون خرج کرده بودی ...

عشق تو ...بی هیچ سودی فرار کرد!

پنج:

دهه 70:

کمک کن ای رشته سیم انتقال برق!

دهه 80 به بعد :

کمک ای همراه اول ...ای ایرانسل...ای اینترنت پرسرعت ...

"یار من آن سوی ارتباط ...تنهاست"!!!

شش:

مزار شش گوشه ات جای من نیست یا حسین (ع)...؟

من که با همه عالم برای اعتقاد خودم به تو ...می جنگم!


هفت:

روی نبض من ...دست می گذاری و احساسی نیست!

ای وای مرده ام؟حیف!که دیگر جای احساسی نیست!

هشت:

ترومپ!

از دست تو ما هنوز ملتیم !

هرچند برای تو مفهوم ملت ...یعنی پول!

نه:

لامبورگینی:

مامان بزلگ ...بابابزلگ اولا چیکاله بوده؟پلیش بوده؟

مامان بنز:

کی اینو گفته؟بابا بزلگ تو تو کار تجارت بوده!

پراید:

مامان یه دفه راستشو بگو مام بفهمیم!

مامان بنز:

لامبورگینی ما تجارت پلیسی داریم یعنی تو فیلمای پلیسی بازی می کنیم!

لامبورگینی:

آخ جون!مامان بزلگ پس منم بیام؟

مامان بنز:

پسرم!تو پسر پرایدی از بابات بپرس!

پراید:

پسرم ما تو دوبی چنین شغلی نداریم!

لامبورگینی:

خوب بلیم انگلیس!آلمان !شوروی!

مامان بنززیر لب:

یاخدا!این کی آدم شد؟


ده:

رهبرم ...

هزار حرف هست اگر که لب باز کنیم ...

اگر اجازت شما نباشد ...

صدسال نمی کنیم !

یازده:

چقدر زیباست که بتوانی حست را به یک موجود ...نسبت به یک حرف ...نسبت به پدیده های جوی و طبیعی بنویسی و ناگهان حس کنی ...حالا که تو همه ی جهان را دوست داری و حس داری و می گویی و می نویسی و می تراشی و نقاشی می کنی ....

همه جهان ...دوستت دارد!

از آسمان باران می بارد از کوه بوی گل ...از زمین پراز برنج بوی شالیزار ...آه ای نوشتن !با من چه می کنی؟

که قسم خدواند در اولین جملاتش به وحی ...به قلم است ...

"نون والقلم و ما یسطرون"

دوازده:

ومنطقه هفدهآموزش و پرورش و دانش آموزان گلش و همکاران زحمت کش فرهنگی ویادمان شهدای منطقه ...

ما باشهدا بزرگ شدیم و نان و نمک خوردیم و چه وقتها که ...یادشان می کنیم ...

زنده باد ...