یک:
بکوبمت میان جمع به دیوار ...عکس انتظار تو!!!
که درخیال خودت هم ...مرا به کودکی نشناسی!!!
دو:
همه دیگر به رایگان می برند شاخه نبات را!
ای حافظ شیرازی ...اگر شما "سر "همه می دانید!!!
سه:
شیشه ی پنجره خرد شد یک لحظه نسیم ...
از درخشم درآمد بامن:...زودباش بهار!!!

چهار:
درمیان دست هایت معجزه ...الله اکبر...
یک جهان درانتظارست ...مهدیا(س)..."درانتظاریم"
پنج:
خرج کردی شب را خورشید ...میان ستارگان ...
چقدر ولخرجی؟!!!ازگردش جهان چه سودها ...نمی بری؟!!!
شش:
مزار شش گوشه ات نزدیکتربه من ...
آنقدرکه مادرم نیست بداند ...من عاشق رقیه ام(س)...

هفت:
غنچه درتولد خویش ...تردید می کند ...
هیهات!باغبان که خرج خانه اش از فروش غنچه هاست!
هشت:
ترومپ!شاید من و توبرویم!
اما تاریخ عاشق است ...هرچند بیان آن سخت باشد!
نه:
پراید:
مامان!داریم برمی گردیم کاری چیزی نداری؟!
مامان بنز:
نه!بابات بالخره بازنشسته شد یک کم تنهایی لازم داریم!
بابا پژو:
عزیزصورتی پوش من!خانم بنزی زیبا!دوباره دعوت به کارشدم !می رم انگلیس تو پروژه ی جیمز باند مشاوره بدم!
مامان بنز:
پراید جان تو می تونی بری!خدا پناهت!
پراید:
مامان ! به بابا قرص نده!می دونم تو غذاش می ریزی!چه می دونم تو بنزینش!ولش کن!
بابا پز.:
یعنی پراید!یه بار منو نفهمیدی!این نامه ی رویال کالج سلطنتی یه ...ببین منو اینوکه نمی تونم تقلب کنم!نوشته به انگلیسی درباری...بیا!
مامان بنز:
پژو من صدتا ازاینارو دارم!رفتی کدومشونوآوردی؟
بابا پژو:
دیروزیه رو !که سفارت اورده!فردام دارم می رم تورم ای فرشته ی زیبای صورتی پوش می برم!
مامان بنز:
خدا به دور!
پراید:
مامان نریا!!!

ده:
رهبرم ...
غم همه جا هست ولیکن دل ما ...
وصل حسین (ع)است و غم دنیا هیچ است ...

یازده:
اگه این فرضیه درست باشه که"تنها صداست که میمونه"وهمه ی صداها بمونن بعد یه دفه یه روزی همه شون از یه منبع فیزیکی پخش بشن!...خدا میدونه چه افتضاحی دنیارو برمی داره!
حتی صدای یه باد معده (ببخشید)جمعش میشه یه بمب صوتی!
آقاجان کم تلق تلوق کنید!بوق الکی نزنید!ای بابا!
................................................
واگر عشق من زشت و خطا کاراست ...
تو می بخشی به من!
که از شخصیت من می دانی چنین برنمی آید !!!
...............................................................
یه وقتایی دیگران رو به خاطر احترامی که قبلا ها براشون قائل بودیم می بخشیم!به خاطر انتخاب خودمون و شخصیت خودمون!
ولی یه وقتایی هست باید ازیه عده ای هم تشکر کنیم که انتخاب غلط و اشتباه مارو وسلیقه ی بد مارو می بخشن!
اانقد می بخشن که خودمونم نمی دونیم چی بگیم!!!
..............................................................................

دوازده:
je regarde le pre ,,,,jeny vois que toi
je regardela mr...jeny voisquetoi
partoutou je regarde ...les monts...les plaintes
jy vois la trace de ton corps a toi
.........................................................
اگه گفتید ؟