یک:
کجاست ارتفاع عشق من وتو ...
تاکه پرت کنم عشق خودم را و با مغز زمین بخورم!
دو:
رفته ای و دیگر کجا باید پیدایت کنم ...
من کودکم وبازارانقدر شلوغ ... که صدای گریه ام گم شده!
سه:
دست من سوی دست او درراه...
که دست دیگری دست تورا گرفت و برد...

چهار:
توکنار در با تمام قدرت ایستاده بودی ...
من که آمدم رفتی بیرون !ودیگر کسی عاشقت نبود!
پنج:
باکلاس من شوخی کردی ای مجنون!
کلا رفته ام!هنوز مقابل درکلاس می شینی!
شش:
مزار شش گوشه ات را سبز خواب دیدم...
انگار دریا و جنگل به هم امیخته بودند به زیبائی ...

هفت:
کجای قلب توام یوسف سریع بگو ؟!
وگرنه با صورت زشت خودم فریاد می زنم:تو عاشق منی...
هشت:
حوصله ات را ندارم ترومپ!
نه:
مامان بنز:
خوابیدی پژو!پاشو دوتا نون بگیر!
بابا پزو:
من نمی تونم...تازه قرصامو خوردم!
وای خدای من!تو این شکلی ای؟
مامان بنز:
چه شکلی؟من هیچ کاری نکردما!!!
بابا پزو:
تو دست داری ...پاداری...لباس ابی پوشیدی و موهات قهوه ایه ...دمپایی گل بهی ام داری!
مامان بنز:
عزیزم من شبیه آدمم؟!
بابا پزو:
آره به خدا!وای بنزی مثل پینوکیو آدم شدی!
مامان بنز:
خیل خوب!دارم می رم خرید.خودم می خرم ...مث اون دفه قابلمه نسوزه!

ده:
رهبرم ...
طلا اگربباردم از سرزمین های دور ...
نمی روم!
اگر که آل علی (ع)و رضای ایشان ...اینجا باشد ...

یازده:
وهمه عاشق اند ...اگر صدایشان کنی ...
وحواسشان ...
پرت پول ...نباشد!
...........................................
وما بچه ها را تحت فشار می گذارندتا آنچه خودشان  نشده اند  ..ما بشویم !
مثال:
پرفسور سمیعی!استاد الهی قمشه ای !
علی ضیا !شاه عباس اول!درحوزه کامپیوتر علیرضا شیرازی !!!
ودرنهایت چه می شویم:
راننده آژانس !اسنپ وغیره!
دم خودمان گرم!!!
دوازده:
با توجه به اینکه تصاویر از دل یک سنت سر بر می آورند ...می توان ادعا کرد که تمامی تصاویر درباره سایر تصاویر هستند !"پاییدن"...نظیر کلیه تصاویر پست مدرن ...شکلی مستقیم تر درباره ی سایر تصاویر است .
تصویری دیگررا نقل قول می کند ...آن را تصاحب می کند وسپس بابرش کنتراست چاپ دوباره و بویژه با افزودن متن دگر گونش می سازد . "پاییدن"دربردارنده ی عکسی است از یک عکس قدیمی تر که به وسیله ی عکاسی دیگر _احتمالا ناشناس -گرفته شده است ."پاییدن" کروگر به طورکلی درباره باز نما ئی ها و مشخصا راجع به عکاسی است. استفاده از عکس های سایرین بار دیگر این باور پست مدرن را تایید می کند که به قدر کافی عکس در جریان است واین عکس ها به تفسیر و اظهار نظر نیاز دارند .اظهار نظر کرو گر درباره ی عکس های غیر هنری هستند که از رسانه های عمومی و عامه پسند گرفته شده اند .
"نقدعکس:دردرآمدی بر درک تصویر "
تری برت
ترجمه :اسماعیل عباسی و کاوه میر عباسی چاپ بیستم نشرمرکزصفحه 162
...................................................
همدردی با خانواده های عزیز کشتی سوخته