یک:
سوختم درتب ولی سردی نبود...
درتب عشق ات که افتادم ...دگر سرما چرا؟
دو:
ورنگ اینه ها برگشته بود و جیوه ها چیره...
ومن یک جورچین بودم ...
از آدمی که ...نبود!!!
سه:
کجای دنیای چشم تو خالیست ...که من یک لحظه ...
بنشینم به مقابل و ...تن گرم کنم!!!

چهار:
بیرون دنیا ...میلیون ها ستاره و سیاره ...
میلیون ها حیات که ...از نظر ما معنی ندارد!
چرا شعر برای ستاره های مصنوعی بنویسم!
که مثل دندان های مصنوعی ...دنیای پیرامون مارا می جوند!!!
پنج:
پرتقال غصه خورد که چرا زلیخا نارنج را انتخاب کرد؟!!!
برخی زنان ترشی را همیشه به شیرینی ...ترجیح می دهند!
شش:
مزار شش گوشه ات مرا چنان به اغوش کشیده که ...
فقط مهدی موعود(ع)می تواند از آنم جدا کردن...

هفت:
وبه قالب اشک درآورده بودم ...سیب هارا ...
تو نفهمیدی و گول خوردی ...به رسم عشق قدیمی ...ادم وحوا!
هشت:
ترومپ!یک روز نبودم و پرروشده ای!
دست از سر پول بردارو جهان را ول کن!
نه:
بابا پژو:
بنزی!دلم برات تنگ شده با من حرف میزنی؟!
مامان بنز:
سکوت!
بابا پژو:
ببین پراید رفته ...ننه خاورو بابابیوک رفتن کانادا پیش تیبا!من دارم دیوونه میشم!
واسه خاطر اون شنوده ست که دیگه حرف نمی زنی؟
مامان بنز:
سکوت!
بابا پژو:
پاشم برم یه زن بگیرم!!!
مامان بنز:
پزو نمیبینی من دارم با این پسره حرف می زنم؟
بابا پزو:
کدوم پسره؟اینجا که کسی نیست؟
مامان بنز:
وانت پیکان!داریم از طریق برف پاک کن با هم حرف می زنیم!
بابا پژو:
بنزی اینجا هیچکس نیست؟!!!
مامان بنز:
تو کوری...اونم کرولال!!!

ده:
رهبرم ...
دستمان ازهیچ جهانی کوتاه نیست !
وبین جهان ها به عشق آل علی (ع)مشهوریم...

یازده:
وچقدر مراقب داریم وباز دنیارا...
از ما دزدیده اند!!!
.........................................
مراقب کنکور!مراقب امتخان نهایی !مراقب بیمار!مراقب دستشویی های عمومی !
مراقب دستگاه های ویژه!مراقب خودرو!مراقب مجرم!
مراقب و مراقب ودیگر هیچ!
............................................................
دوازده:
....
فیلم مستند درژاپن توسعه ی کندی داشت ...
اما توسعه طلبی های نظامی ژاپن دربخش وسیعی از آسیا...به صورت مضمون دائمی فیلم های خبری و مستند های موردی در آمده بود.این فیلم ها با سیاست خارجی ژاپن همراه بود ند.
تصرف منچوری درسال1931ومتعاقب آن حمله ی وحشیانه به شانگهای با عناوینی چون "حوادث منچور"و"عملیاتی درشرق دور"معرفی شدند.هنگامی که منچوری فتح شده به "منچ.ک."نامگذاری شد فرصتی پیشآمد که آیین ها آشکارا درفیلم های خبری به نمایش درآیند ...
مراسمی چون :بنیادگذاری منچوکو...تاجگذاری امپراتورودیدار دولت اش از ژاپن.دراخبار رسانه های غربی ..."منچوکودولت دست نشانده"ژاپن بود.ودرفیلم های خبری ژاپنی به عنوان بخشی از :نظم نوین اسیا "و"نیمه خوشبخت"ژاپن از آن نامبرده می شد...
"تاریخ سینمای مستند ترجمه احمد ضابطی جهرمی چاپ دوم ص215بخش خشم و هیاهو
انتشارات سروش
....................................
شعر تیتر از گروس عبدالملکیان