یک:
اب از سرم گذشت ...گذشت از روی من گذشت ...
من به عادت حرف ملت ...شناکردنم گرفت!
دو:
غریب درشهر چشم تو ...گریستم از فراق مادرم ...
دوربودم از مادرم ...دوربودم از چشم تو ...
سه:
چه خیال باطلی ..."خریدن طوطی"
وتکرار حرفهای خودم ...از زبان جانوران!!!

چهار:
ریختم چای و نشستم کنارتو ...
شیرین من ...به شیرینی قند می خندی...
پنج:
از لبت بوسینم آمد ولی اشکم چطور ...
از حسادت آمد و لب های من را شور کرد !
شش:
مزار شش گوشه ات را دست من چون لمس کرد ...
حس غیرت آمد و دیگر به دشمن دست نداد ...

هفت:
چشم یوسف روشن از عشق تو ای مهتاب شب ...
اولین کشف "یوسف"زیر نور ماه بود!
هشت:
ترومپ!
رفته بودیم کوه!شکار اهو!
تفنگ ماکو تری جان ...تفنگ ما کو!!!
نه:
مامان بنز:
پراید پارکینگ قیطریه رو می خای بخری؟می خام اول به تو پیشنهاد بدم!
پراید:
ببین مامان!دارم شک می کنم که واقعا داری سمت یه بابای دیگه می ری!
مامان بنز:
چرا نرم؟عاشق بابات شدم باباتم یه عمره ننه باباشو رو سرمن خراب کرده ...
توام پسر ایده آلی نیستی!خوارتم!
ناگهاناز تلویزیون:
بینندگان محترم دربرلون زلزله شده!از مسافران محترم برلون می خواهیم در صورت امکان از سفر به این شهر دوری کنند!!!
مامان بنز:
چی؟
پراید:
مامان برو تبریز خونه ی دخترخاله ات تراک خانم!یه چن روزی بمون ...فکراتو بکن بعد هرجا میری برو!


ده:
رهبرم ..
گذشت اگر کنیم از دشمنان مان ...از فکر شماست ...
که صلح به نفع جهان ...افتخار ماست...

یازده:
دیشب داشتم فکر می کردم که برترین اختراع بشر چی بوده...به فکرم رسید تلویزیون!
درحالی که دانشمندان کشف آتش و اختراع زبان و خط رو در حد اغاز تاریخ و بهترین اتفاقات بشری می دونن...
داشتم فکر می کردم که از قدیم اگه ما در تلویزون کسی رو می دیدیم و صداش رو می شنفتیم احتمالا حالا که موبایل داریم اتفاقی نیفتاده ...فقط یه تکنولوژی بهش اضافه شده که صدامونم میره اون طرف!
یعنی چی یعنی تاثیر امواج!و پیداکردن تاثیرات اون!و هی تکمیل شدن تا به امروز!
الان یعنی امروز روز ...صدا خیلی مهم شده ...
شنیدن صدا تو تلگرام و توخیلی جاهای فضاهای مجازی از دیدن فراتر رفته!!!
"
دیگه جلوتر ازاین نمیرم"!!!
دوازده:
دوازده:
دستور زبان فارسی نوشته دکتر پرویز ناتل خانلری ...چاپ هفدهم 1379ص356...انتشارات توس ...
"دراز نویسی"
درهمه ی زبان های معروف دنیا کلام فصیح عبارتی است که در آن با کمترین الفاظ معنی مقصود را صریح وروشن بیان کرده باشند ...
نویسندگان چند قرن اخیر ...نمی دانم چرا ...خلاف این روش را پیش گرفته و گمان کرده اند هرچه عبارات را درازتر کنند فصیح تراست ...
نمونه ی این فصاحت عجیب در نامه های اداری و مقالات روزنامه بسیار دیده می شود ...از آن جمله:
به مورد اجرا گذاردن به جای کردن
اقدام مقتضی به عمل آوردن به جای کردن ...
مورد تعقیب قرار دادن به جای دنبال کردن...
اطلاع حاصل نمودن به جای دریافتن
خریداری کردن به جای خریدن
حضور به هم رسانیدن به جای حاضر شدن
.....................................................................
همهی عکس ها از یزده به غیر یکی اگه گفتین کدوم؟
.........................................
مخلصتونم