یک:
فرمان تو ...فرمان مرگ من است آری ...
تو چشم نداری که ببینی من ...عاشقم!
دو:
پند دیگر مد نیست ولی حرف تلگرامی چرا!
یارمن!با شعرنو شعر سپید شوخی چرا؟
سه:
بسته بودی دام خودرا باز ای صیاد من!
من از پا آویخته ام بیا!که صید تو ماه است!


چهار:
دارد زمستان می اید و باز تولد من ...
تو هیچ نمی دانی !که بی خیالی تو ...وفات من است ...
پنج:
شکر خدای را که دست عاشق خود ...
قطع نمی کند که:
بفرمایدش ...بی جا ...نخواه!
شش:
مزار شش گوشه ات را جای من دیگر چرا؟
صد هزار فرشته می آیند زیارت ...من خاکی کجا؟..

هفت:
بوسه ام را پس ندادی ...رفته ای باران کجا؟
من خاکم؟ای مغرور که می گردی میان ابرها ...
هشت:
ترومپ!حوصله ات را ندارم و شنیده ام ...
که:رفته ای به کار فضا ...توروخدا پائین نیا!
نه:
پرستار:
خانم بنز صدای منو می شنوید !اگه می شنوید یه چیزی بگید ...پسرتون خیلی ناراحته!
خانم بنز:
نه!چرا؟
بابا پژو:
عزیزم!پراید به پرستار پول داده تو حرف بزمی ...هیچی نگو!
مامان بنز:
نه!چرا؟
پراید:
مامان!تو رو خدا بگو!من از اول می دونستم این مرد سیبیل کلفت فرانسوی بابای من نیس!بابای من کیه؟
بابا پژو:
پراید!آدم باشی یا خودرو فرقی نداره !تو مثل ...؟...
مامان بنز:
نه!چرا؟
پراید:
تو می خای ثروت مامان منو بالا بکشی...مگه 150000یورو کمه؟پارکینگ قیطریه کمه؟نمتیاز بنز کمه؟
بابا پژو:
پسرجان!کادرتون زن مستقلیه!همه چی به نام خودشه!بعد 120 سال می تونی ادعا ی وراثت کنی ...من می دونم چرا می سوزی!
مامان بنز:
نه!چرا؟
پراید:
آها نکنه از ثروت افسانه ای شما؟
باباپژو:
پسرم!تو پسر منی !تو شناسنامه ی منی!
اون یکی باید بیاد ادعاشو ثابت کنه نه من!..
پراید:
آهان!
ناگهان بوگاتی:
سلام!پراید من تحقیق کردم آقای ماک یکی از میلیاردهای صنعت خودرو سازیه!
بابا پژو:لعنت!
پراید:
بابا؟بابا؟
مامان بنز:
نه!چرا؟

ده:
رهبرم ...
زیباست درکنارشما ماندن و بودن ...
نگه می داریم ...دل خودرابه عاشقی ولایت ...

یازده:
نه نمی تونم!ولی باخره می گم !بذار انگ فضولی و زبون درازی بهم بخوره!بابا ماکه درس مدرسه هامون سنگین ترین درسای دنیاست ...
و بچه هامون تو کلاس نمی کشن و بندگان خدا از کلاس چهارم به بعد "حالا اگه غیر انتفاعی نرن"نیاز به کمک دارن ...و حالا توخود تهرون که عالمنیه باید کلاس اضافه برن و قدرتی خدا پای کلاس های تقویتی به تبلیغات تلویزیون م رسیده و بقول معروف دیگه کلاس ها تا کنکور تا خرخره پرن!واین تجارت فرا میلیاردیه!
وتازه سرویس بچه هامون پول تعطیلاتم می گیره اینا همه حلال نوش جون همه باشه!
عیبی ام نداره!
خوب بیائیم از کار کم معلم!که گوشت تنش داره میریزه که روز شنبه امتحانات داره شرو میشه دوروز قبل فاجعه ی هوارو پیش بینی کنیم ..تعطیل کنیم بره پی کارش!چه اشکالی داشت طرح تعطیلی پائیزی زمستونی بهاری تابستونی داشته باشیم ...کل دنیادارن ...
حقوق معلمم نگران نباشید دیگه از دو میلیون حالاحالاهابیشتر نمیشه باید بره شغل سومشم پیدا کنه!اگه اول آذر با فکرو برنامه ریزی و بودجه بندی اینکارو بکنیم توی این سرزمین مهربانی هیچکی ناراحت نمیشه!همه چی ام سرجای خودشه کسی چیزی رو نبرده!


دوازده:
دم همه ی همکارای فرهنگی از دم گرم بالخصوص دارالشهدای تهران منطقه هفده بهشون خسته نباشید می گم چ.ن همکارام الان دارن تو اداره زحمت میکشن و جزو مخلص ترین نیروهای آموزش و پرورشن ....
خودمم باید با این هوا دوباره یه سر به بیمارستان بزنم ..بازم اللهی شکر ...
ملت ایران زنده باشن و شاد