یک:

مثل بازی شن با دریا ...

با لب من بازی می کرد...

شعر می رفت و باز می آمد ...

لب من شعررا صدا می کرد ...

دو:

ارزو سبد دردست با آینه ها قهر بود ...

سبدهایش پراز تمامی دنیا ولی ...

چشم آینه ها ...همیشه خالی بود ...

سه:

خبر خواهند آورد که مرگ تورا برده و من!

راحتم!مثل لباس خواب تنم!


چهار:

بین آنچه داشتم و دارم تفاوت هاست ...

تو نبودی...

قبل داشته ها!

پنج:

بردند مرا خاطره ها سوی حسادت !

دیدم که زنی خسته پشت یک میز نشسته...!

شش:

مزار شش گوشه ات را بالای سرم ...دیدم!

ای آه که من مرده ی آن سقف طلایت...


هفت:

روی انار حساب کرده بودم که بشکفد ...بهار خواهد شد!

شکفت !اما در طولانی ترین شب زمستانی ...یلدا!

هشت:

ترومپ!از حسادت تو یک کاج خریده ام ...

وخانه ام درست مثل کاخ سفید سفید است!

نه:

مامان بنز:

اقای گرکان خوش تشریف آوردید ...چ.ن می دونستم فسنجون دوس دارید پختم!خانم بچه ها خوبن؟

سمیر گرکان:

شما اصلا تغییر نکردید!من فکر کردم دارم می میرید!

باباپژو:

آقای گرکان ما وضعمون بدنیس!بردیمش بیمارستان خصوصی!

پراید:

اقای گرکان چراتو صحنه های اکشن خودتون بازی می کنید؟من بودم از بدلکار استفاده می کردم!

مامان بنز:

پراید جانبوگاتی و بچه ها تو دسشویی کارت دارن!

آقای گرکان:

پراید تو بچه بودی امپول هورمون می زدی؟

بابا پژو:

اوه...آقای گرکان پراید دوبار ازدواج کرد این طوری شد ...وگرنه مثل مادرش استخوون درشت بود!

آقای گرکان:

باید یه جای دیگه ام برم !خیلی خوش گذشت !بفرمائید 1500000یورو بازنشستگی از سری اول ودوم !

مامان بنز:

هرچند شما از اون سر دنیا برا همین اومدید ولی بقول ایرانی ها قابلی نداره!

اقای گرکان:

اگه درخشش شما در سری اول و دوم نبود الان من کی بود؟

باباپژو:

البته این پولا که تو ایران پول نیس!ولی من از همین قانون مدار آلمان خوشم می اد ...

آقای سمیر گرکان:

اوه!پژو!تو اینو تو فرانسه ام میتونی بگی؟!!!!


ده:

رهبرم ...

بینا شدم که ببینم عشق خودرا به کشورم ...

که میلیون ها نفر همین طور بینای عشق داریم ...


یازده:

سال ها پیش در یکی از امتحانات مطالعات اجتماعی دانش اموزی در پاسخ به این سئوال که:

جندتا از وظایف رئیس جمهور را بنویسید:نوشته بود:

ساخت حمام عمومی!جمع کردن زباله های شهر !و ساخت بناهای تاریخی!!!!

ما ازنسل جدید متشکریم و داریم زور می زنیم درچنین درس هایی مطابق قانون اساسی و متن کتاب درسی وظایف رئیس جمهور را بگوئیم...

ولی خدائیش بعضی وقتها اشکمان در می آید!

یکیشان در همان سال ها نوشته بود:یکی از وظایف رئیس جمهور برداشتن از حقوق معلمان و گذاشتن به موقع آن سرجایش می باشد!!!

عزیزان من!دانش آموزان گرانقدر ...درحد کتاب بنویسید و هرچه معلم گفته!!!!باورکنید سواد ماهم درهمین حد است و بیشتر به خاطر نداریم ...

ممنون!

.........................................................................

ممنوناز دوستان گلی که از راه های دور می آن ...مخلصیم ملت گل ایران...