یک:

تبعصض عشق یعنی دست تو مال من نیست ...

چکاردارم برای کیست؟بغضم برای هنمان نیست ...هست!

دو:

درمیان شعرهایم گم شدی مثل روح!

وفردایش پیدایت شد که نوشتی:بین این واژها روح نیست!

سه:

نقدکن جان مرا از بی تویی...

صدهزارن تو ...نسیه برده اند حال مرا!


چهار:

انکار می کنم که نشسته ام به پای تو ...

این جور نشستن کار شمع است ...ومن چراغ خواب ها!

پنج:

وسرنوشت من و تورا دریکروز روبروی هم قرار داد...

"خیلی جدی"ردشدی بی هیچ حرفی !

ولی من یک جمله گفتم که خودم به یاد بیاورم!

:پشتت همیشه از جلویت قشنگ تراست !

مخصوصا وقتی که کلیپس می زنی !

شش:

مزار شش گوشه ات بهار بود ...میان پائیز ...

آمدیم زیارت تا بهررا میان پائیز لمس کنیم...


هفت:

رفتی و هرچه خنده روی لبت بود ریختی به جان آینه ها ...

بی احساس شدم ...آمدی که بخندی ...رفتم اینه را بوسیدم!

هشت:

ترومپ!خسته نباشی و ملاحظات پزشکی ...

اما بعد خرابی جهان !معلوم می شود فرق تو با نیکسون چیست!!!

نه:

پراید:

مامان!مامن !سمیر گرکان مرد!

مامان بنز:

من همین الان داشتم باهاش صحبت می کردم!

پراید:

ترکی؟

مامان بنز:

نه آلمانی !

پراید:

آخه میگن با دوستاش ترکی حرف میزنه!

مامان بنز:

پسرم من که ترک نیستم!آلمانی ام!

بابا پزو:

کی اجازه داد؟

مامان بنز:

ایبابا تو منو گرفتی آوردی ایران ...مملکت خودتم نبردی که یه وجب با آلمان فاصله داره!بعد یه مامان بابا تو تهران پیدا کردی ...50 ساله من عروسشونم !نه اینکه بد با شنا !ولی من می خام برگردم!

باباپزو:

پارکینگ قیطریه و زعفرانیه رو به اسمت کردن بده؟ببین من کی بودن تو مملکت غریب!

پراید:

دیگه یواش یواش دارین با ذهنتونم منو به قهقرا می کشونید!


ده:

رهبرم ...

کلید میهن ما دست خودمان بود و روشن کردیم ...

چراغ زندگی که سال ها بعد هم نور ببینیم...


یازده:

در بعضی واژه نامه های ذهنی خودمون دو گروه داریم :

بد و خوب!

پس ردیف وسط که موز مارها نام دارن چی می شن؟

حالا به قولی خاکستری ها؟

یعنی بعضی وقتا این طوری سفیدن که فکر نمی کنی بعد یهو کلا سیاهن یا برعکس !

هر جامعه ای با این قشر آدما مشکل پیدا می کنه باور می کنید؟نه بابدها ونه لا خوب خوب ها !

یه نمونه شاگرد خوب شاگرد بد!

حد وسط دو بهم زنی می کنه و مهمترین خصلتش چقول بودنشه!

بعدا هرچی شغل مهم هم هست اینا می گیرن!جیگر خوبارو یه طور می سوزونن ...وبعد بد هارو بدون اینکه به دنایی خوبا بیارن به قهقرا به جهنم هرجا که دلشون بخواد می فرستنشون ...

نگو نگفتی"


اشتباه نشه من اگر کنسرت این آقایونو نبینم و آهنگاشونو زورکی ام شده نشنوم ...روزم روز نیست!