یک:

سربه خیابان های شلوغ می زنم ...

شاید میان جمع بسیار ...باز یک چهره  شبیه تو ...ببینم همین!

دو:

چقدرگفتم با من بیا و نیامدی ...

حال که من روحم !از زنده بودن خود خش حالی؟!!!

سه:

کنایه زد گونه یتبدار تو به یک گلسرخ!

همه دیدیم که گلبرگ های او ...سپید شد!!!


چهار:

ساختی از من مجسمه ای و بالای یک کمد ...

صدبار افتخار کردی ومن در آشپزخانه کارگر بودم!

پنج:

چشم هایم را فروختم به میلیارد تومن که چشم تو ...

یک لحظه باز شود تا ببینی که من میلیاردرم وکور!

شش:

مزار شش گوشه ات را عطر ایمان پرنکرد؟!

صد هزار شکر که مومنان عاشق ولایت تو ...فراوانند...


هفت:

کنار جاده گردویم!وتوی شیشه منتظر دستانت!

که بلندم کنی جلوی مشتریان ....لابه لای شلوغی جاده ...مزمزه ام کنی !

هشت:

ترومپ!خشته شدیم و نشدی خسته از دشمنی خویش ...

اشکال ندارد اگر برگردی که ما رفته ایم ولایت !

نه:

پورشه:

مامان بزرگینو!من بلاتون یه شال خریدم!

مامان بنز:

آفرین پسرم!منم برات شکلات هیس خریدم!

لامبورگینی :

مامان بزلگ دیگه دوست ندالم!

مامان بنز:

برای توام خریدم!

بوگاتی:

مامان بنز!اینا دندوناشون اشکال پیدا میکنه!

مامان بنز:

ببین بوگاتی هر کدوم اینا اندازه ی بودجه ی یه موسه قیمت دارن !دندوناشونم ول کن!اینا پسرن!

بوگاتی:

مامان !این چه حرفیه می زنید ؟جلو بچه ها؟

خودشون بین دوستاشون رنج می برن !اصلا کی از دندونپزشک خوششش می اد؟

مامان بنز:

من!می رم می خوام مجبورشه دستشو تو حلقم فرو کنه!و کارشو انجام بده !پولشم جرینگی می دم!

پراید:

مامان!از روزی که سکته کردی شخصیتت عوض شده!به خدا!

بوگاتی:

حالا کی رفتید دکتر؟

مامان بنز:

من؟5 سال پیش برا جرم گیری!

ننه خاور:

من همین هفتهی گذشته رفتم همه رو طلا کردم بعد 5 سال جاریم منو دید شاخ در آورد!

بوگاتی:ایییییییییییی


ده:

رهبرم ...

در سرنوشت ما نوشته است ...علی و علی و علی (ع)

وقت برخاستن و جنگیدن و ادامه ی زندگی ...

یازده:

اقا من طبق وصیت ژول ورن معروف می رفتم دور دنیا که یه چیزی گرون شد!

1...اگر من براتون سوغاتی بیارم!

2...اگر من رفتم دور دنیا و قانون ژول ورن رو نشکستم !و از 80 روز 2000روز نگشتم!

3...اصلا می رم همونجا می مونم!

4...ولی لباس خارجی گرون میشه ...من که برند پوشم بدبختم!

5...شمال گرون نشه؟

6...یکی  :دیگه نمی روم دیگه نمی روم دیگه نمی روم ولایت!

7...تجارت سوسک ایرانی رونق پیدا میکنه ...کیلویی 800000تومن به چین!تا پول سفر در بیاد!

8...بچه ها بمونن ایران پیش مادر بزرگشون!

9...هرکی بیاد ایران اصلا پول نده!همین طور ما می ریم پول بدیم؟اوفینا!کوزه ی گلی می فروشیم میلیارد تومن!

10...ببخشید آقا میشه تو تهران دوبی درس کرد؟

11...حقوق من تو کانادا زیادشد !بالاخره باید که برگردم ...به جهنم!


خانم نشیبا و صدای ماندگارشون و عمری که با خنده ی جمعه ها گذشت ...دمشون گرم ...