یک:

درتنگنای آغوش تو مردم!

ای آه ...از تنگی قبر ...که آغوش تو نیست...

دو:

درخت افتاد و مرد!

وهزار پرنده بی خانه شدند ...

هیزم فروش !تبرش را فروخت و...

با پول بیمه !هزار خانه ی پرنده ساخت !

سه:

میان دریاچه های نمک ...می سوزم از بی ابی!

من آن ماهی دریاچه ی شیرین بودم !...

که در کام ماهی خوار داشتم می پریدم ...

افتادم!!!


چهار:

مرا دربیاور از توی قوطی شانست!

هزار تک تومنی ومن!یا چند میلیارد و یا هزار تومن!

پنج:

بس نبود که می خواستی با بولدزر خراب کنی؟

کلنگ هم نتوانستی بلند کنی!!!

شش:

مزار شش گوشه ات جای خاک پرستان نیست!

که صدهزار شهید هنگام زندگی دست تورا بوسیدند...

ببخشید نوشته بودم پاکشد

هفت:

التماسم نکن که بمانی و من نگه دارمت...

با این عشق جز سرای سالمندان جایی دگر نخوای رفت ...

هشت:

ترومپ جون!

چقدر گریه ها که پشت تو نیست...

ولی سعی ات رو میکنی که دنیار بخندانی ...

نه:

پراید:

سلام عمو کوماتسو!

من خیلی از دیدن شما خوشحالم!چقدر با وقارید!

عمو کوماتسو:

سلام جوج!برو یه پرتغال نعنا شو بیار ...

پراید:

چی؟آها قلیون...

عمو کوماتسو:

نه پ شاسی فضا پیما !

مامن بنز:

بفرمائید حیاط رو تخت آماده اس!

عمو کوماتسو:

باجی!من با پژو که میرم حیاط شوما نیا!همین جا بگم 6 میلیارد تومن پول از لیلاند پیش من مونده ...

اومدم ننه باباشو از دس تو خلاص کنم!

ننه خاور:

بده بیاد!

کوماتسو:

بفرمائید!6000تومن !باهاش یه پنت هاووس دیگه تو زعفرانیه بخر !

پژو می آی!

باباپژو:

اومدم!کسی مزاحم نشه!

ده:

رهبرم ...

سیاه نشدیم و نمی شویم و نتوانند ...

بخت اگر از جانب خدا سپید باشد ...دیگران چه کاره اند؟

یازده:

زیاده گویی نمی کنم!

ولی با اجازه از سرکارخانم ویار تکلم برا پیام های خصوصی شون ...اینجا می ارمشون ...

ما دیگه باید پز بدیم که دوسامون مخفی ان . خاص و یواش می ان ...

چون بعضیا می گن تهدید شدم می گم!

طرح تشویقی دارم برااونایی که با عشق به مارسیدن رو معرفی کنم!



۴:۰۰ ویار تکلمشکوه تو...وقتی بود که روی صندلی نشسته بودی... احسنت۱۹:۲۹ ویار تکلمیاد این شعر افتادم: بد نگوییم به معتاب اگر تب داریم
ممنون از خیلیاتون ...دس همه درد نکنه...که بیاد ماهستید...دم همتون گرممممممممممممممممممممممممم"این پائینه رو من نوشتم!