یک:

سلام یا مهدی (ع)که به انتظار تو تاریخ ...

نشسته بود و می نشیند و خواهد نشست ...و...ماهم!

دو:

تو می ایی ..

آن جا که قرار است زمان زنده بماند ...

و کشیدنفس هایش ...مدیون توست ...

چه انتظار عشق خوش است؟

همه مان داریم !

خوشا!که درپیری هم به عشق تو...

ودر مرگ هم به عشق تو ...

افتخارهست ...

سه:

بوی تو درنفسم پیچید و ذهنم باز شد ...

صد پنجره دیدم که رو به باغ خدا ...منتظر صبح ...


چهار:

توی چشمانت نه سبزبود و ونه آبی ...

هرچه دست و پا می زدم ...من سیاه بودم و تو ...سبز آبی !!!

پنج:

کشتی مرا و کشتن بی گناه خطاست ...

ای گناهکار ! می بخشمت !فقط برگرد محل جنایتت!

شش:

مزار شش گوشه ات جای صاحب الزمان است امشب ...

یا جدا!سلام ما برسان که از راه دور مخلص ...هر دوئیم...


هفت:

ای بوسه ی خدا !مهربانی ...ای بودن تو امید به آینده ...

نگاهم کن که میمیرم...

درهرلحظه ای که تو ...

درفکر من عشق می شوی ...



هشت:

ترومپ !امروز اصلا ارزش نداری!

نه:

پراید:

مامان!ماداریم می ریم عروسی لامبودگینی رو نگر می داری؟

بابا پژو:

بده بابا بزرگ قربونش بره!بیا بابا بزرگ بیا قربونت برم ...

لامبورگینی:

اق اق ...به به ...به به !

باباپژو:

چشم!پفک و شکلات می خوری؟

بوگاتی:

بابا جون!اون دفه گلاب به روتون تا صب شکمش ناراحت بود!

پراید:

ول کن ببینم!این سوسول بازیا چیه ؟چطور مامانت نستله آورده به به!ما این جا شیرین عسل بهش می دیم اه اه!

مامان بنز:

بس کنید!من برا ناهار ابگوشت بار گذاشتم ابشو تیلیت می کنم بخوره !شبم وعده ی پیتزا داریم !

بوگاتی:

مامان توروخدا!بچه میترکه!

ننه خاور:

کی گفته!نصف مون خارجیم!با همین غذاها م بزرگ شدیم!


ده:

رهبرم ...

چراغ کشورمان روشنست و روشنی اش ...

هزار بار ...هزار بار ....هزار بار ...توسل است 

به مهدی (ع) صاحب زمان و می دانیم ....


یازده:

این جمله قبلا سر در اتوبوس های شهری نوشته بود :

ارائه ی بلیط نشانه ی شخصیت شماست !

به نظر شما الان دیگه همه چیز کارتی شده و اصلا می گی قبلا بلیطی بوده ...کسی باورش میشه!!!ما با شخصیتیم!!!

حالا یه شعار یایه جمله ی دیگه!...

هیچ کس تنها نیست همراه اول!چن تا سئوال:

یک:

اگه تا ده سال پیش بلیط می دادیم الان نمی دیم !پس الان یه همراه تو زندگی مون هس !بعد ده سال دیگه ام هس؟!!!بعد تا اخر عمرمونم هسن؟!یعنی مثل بلیط نیس؟!

دو:

به ماچه هیچ کس تنها نیس؟می خاست مثل ماتک فرزندا تنها باشه!مگه ماچه کاره ایم؟بلد نیسیم!با کل فامیل از تنهایی دربیائیم!

سه:

یعنی این خانمی که ترکی میگه مشترک دردسترس نیس صداش رو شنیدید ؟نشنیدید؟من نمی دونم چرا یه بار آقویون این کارارو نمی کنن!؟

چهار:

من که می گم هیچ کس اصلن وجودنداره ! همه کس و اینا وجود دارن!درصد گرفتیم بیشتر همه کس و اینا بوده تو ادبیات!بطورمثال:

ایتو که همه کسم!تو نمیری نفسم!

پنج:

همراه اول منظورتون از صب تا حالا م.بایله؟!ای وای خیل خ.ب نمی گی ها!ایرانسل ام داریم!

خوبیچاره چیکار کنیم!

شش:

ای همراه اول ...ای تماس ماهواره ای ...این بیچاره ی هی چکس رو فراموش نکن!!!!

هفت:

ببین !هیچ کس مثل تو تو زندگیم تاثیر نداشته!چون وقتی بهت نگا می کنم یاد شماره تلفنایی می افتم که مادرم جهت خواستگاری می داد و هر دفه می رفتم نمی شد ....

باباهه می گفت:

گذشت!با یه همراه اومدی؟پس خونه ات کو؟

ترق!

شکست پوسته ی تنهایی من!

هشت:

پدر:

هی پسر تلگرامو روشن کن!من تنهام!

پسر:

بابا تلفن همراه رو روشن می کنیم ...تلگرام...

پدر:

زود باش علی اقا بار آورده!بیچاره دیکسش اش گمر داره!

نه:

...:ببین عزیزم!فالو ئر دارم!...حالا اصن توفک کم من خریدمشون!تو چی داری؟یه موتور!

:جهنم!دیگه کی تنهاست!منم می رم می خرم !موتورم بنز بود !بیچاره خوب نگا نکردی!!!

ده:

ده سال دیگر:

:وا اینا چیه تو خونه تون ؟

:اینا موبایلای ئن که بابام خدابیامرز همه شونو مثل اضر بیچاره نگر داشته ...

:

ایش!مرکز مکروب !می دونی ما چی داریم؟

یازده:

:هیچ کس هیچ کس خانی!

:بله!

:همراه نداری؟

:نه!

:اتاق 110 لباساشو ببرین بنشونیونین انشالله دیگه پدرجان تاآخر عمر با مایی !!!!

....................................


شعر تیتر از فریدون مشیری و نامی از مرحوم اصغر بیچاره ...خدا بیامرزه رفتگان رو